mengenakan apak senirik


"abi2..abi pergi mane tadi abi??"tanya azam si anak kecil berusia tiga tahun..

"abi pergi semayang kat masjid leww ajam sayammmm..."

"kenapa abii pergi semayang kat masjid..kat umah ni kan dah luas dah???"

"solat jema'ah kat masjid..dapat pahal lagiiii banyak dari semayang sesorang kat umah.."

"oooo..tapi kannn...abi kalo dok kat umah kita..abii salu je solat kat umah..bile balik umah atokk je abi solat kat masjid..tak baekk tauu macam tu"

hukk alohhh...


bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Far8 budak baik said...

hahahaha..
kat rumah atok je pi
masjid...
pandai ank dy perli..
ekekekeke..

Iffah Afeefah said...

erkkk anak mne la tu ji

ps: Aku bkn becinte mse skolah la sengal..aku budak baik-P

Anisa Hang Tuah said...

abi ni nakal tawwwwwwwwww

bersama kak Es said...

anak abi ni nak kena sekeh !!

tapi atuk mesti sayang lebeyyy cucu ni kannn

H.J said...

depan atuk kena buat baik2 sikit...haha

kiera'sakura said...

weyh gila tembam tangan baby tue...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

uik..ayat anak 3 thn ke tu?bahaya

i'm ezza haniza said...

onnyonyonyooo comel!

Kalamhati said...

hahahadui! kantoi..

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahahah~
depan atok kott..

tomato said...

kuang3 . janji maye dah lo

ILA HonEyBuNNy said...

ish2...

abi sapa la neh yer...heheh

kantoiii..haha

cik pulau said...

nak jadik menantu baek la kononnn..
ahhahaha

abu idris said...

follow back arrayah.info - Umat Islam di Jordan Mahu Kembalikan Semula Daulah Khilafah, umat Islam di Malaysia?

A.s.t.i.n.a said...

dalam diam2 sudah jadi abi?
sgt beriman apb di umah mertuanya?

anak yg sgt cumil itu bagaimanakah proses? cucite ji..

FasiHaH SupiaN said...

ajam terbaik!!

ghost writer said...

ada maknanya tuh kalau buat cenggitu...

*macam nak elak sesuatu jer..

Puteri Iqa Izyan said...

anak tu perli ke apa =P

liyana said...

huk aloh...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved