in relation sheep episod due

sambungan ceritera episod satu

"dah tu sayang..kalo ade mamat2 bangla kat fesbuk coba2 nak menggeli geli dengan sayang..bi jadi jeles sayang..nanti kang bi sentap kang..kalo setakat sayang takut hubungan kita bergegor di pertengahan jalan..bi akan cuba pertahankan..tapi bi nak orang tau yang sayang tu milik bi"

awek tu terus mencekik cengkodok dengan lahapnya..

"bi2..ape bi nak havoc2 sangat..dah kata sayang..bi tak percayakan sayang ke???bi lagikan bertunang pon nabi suruh sembunyikan dari pengetahuan ramai..inikan pulak setakat perhubungan kita yang hentah kemana lagi hala tujunya..nanti dah lepas bi akad dengan pak imam..lantak bi le nak wat family relatiosheep dengan atok sayang pon sayang ok jugak."


p/s
ade episod tiga ke ek..



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

Iffah Afeefah said...

ade2..tp knp msti b ngn syg

geli mate aku bce weh

H.J said...

awak sbnarnya gay bi..

tomato said...

huahahah mmg geli2

nurdani said...

geli bi baca tau..........bi bi bi geliiiiiii.haha

FyzaLovato said...

i just wondering ini cerita abg jiji kah? haha :)

Kalamhati said...

gegegegegege..

geli baca tp penuh peringatan tu

Hansyirah Takezur said...

adik aku yang umo 9 tahun pon wat in relationship dengan aku..==''

FasiHaH SupiaN said...

ber bi bi haaa, ci ke ki ke xleh?haha

vampire's lovex said...

hahahahaha !!

terasa

kbai

bersama kak Es said...

tapi TUNANG sekarang ramai TIRU artis. Dah ler mekap tebal ... siap hebah sana sini... canne?

kalau semua paham senang crite

Pn. Sheila said...

hehehe... skang pun nak havoc... kekadang pendapatan tak kukuh pun nak juga buat besar2, sanggup golak gadai...

SoLy SoLicious said...

haha..bernas2..suke komen dr H.J tuh...

kiera'sakura said...

aku nyampah klu dengar org panggil bi.. bi stand for what erk?

Подтверждаю said...

as salam..
wahaha~ menarik sokmo deh~
memang buat mata ku ini geli-geli~
isu tunang yang diperbesarkan2.
suka point tu~

hahaha~ ada umph!!
next epsod pleaszz!!~

Niena Pengembara Ilahi said...

geli mata ai...

**::CIKNUURUL::** said...

aku naik meroyan bce cite bi sayang bi sayang ni,.adoii,pengsan,.haha,.cepat smbung bi,.opss,ji,..haha,.cepat2,aku nk bace cite geli geli ko ni,.

anis aneesa said...

ergh,geli geleman mmbacanye wlaupown mksud nk dsampaikn tu baek..huu..

Gadis Pantai Timur said...

betol..kalau nak kapel..tak yah nak heboh2 lah..selagi belom ada ikatan yang sah.

Cik Meyo said...

ahaha. kelakar tp betol la tu. heee

..hizamirahim.. said...

ni kapel dgn biri biri ke ?
haha.
:B

A.s.t.i.n.a said...

musykil...


camner la sayang tu boleh jatuh sayang dgn bi tu ekkk?

cik pulau said...

hahaha..
bako je fesbuk tuh.
perlu ke tayang satu dunia.
tak paham..
lain la kalau..married to..bla bla bla..

hahahaha..

Cik Eliza said...

ahahahah!!!
terbaikkk

Qaseh dalia adelia said...

ngate lagi haha.. block ostad kat fb .. kakakaka

liyana said...

haha..btul gk ustad..
hmm..klu wt relationship ngn pempuan cmner lak?

Ainul Hayat said...

Setuju ostad jiji...kali ni aku sangat setuju...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved