sekilas spontan



gua tak takutkan mati..
tapi gua takutkan
hidup yang gua lalui tak bererti...

gua tak takut kekurangan harta dan wang..
tapi gua lagi takut
kalo gua kekurangan amalam untuk dibawa pulang..

gua tak takut jadi gila..
tapi gua takut
kalo gua terlupa dah hilang ingatan pada yang maha esa..

cuba lu orang sambung secara spontan pulak gua nak tengok.



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

Iffah Afeefah said...

aku tak takut dengan ujian kesusahan

sebab aku takut hadapi ujian kesenangan

Anisa Hang Tuah said...

:|

Dang Intan Duka said...

aku tak takut sakit,
tapi aku takut bila sihat tak ada amal jariah yang aku buat..


peace

Atiqah Sa'ahiry said...

tidak takut susah tetapi bila senang kita tidak ingat di waktu kita susah dan mereka yang lain lebih susah.

takut berada di atas, tetapi ada masanya kita berada di bawah atau di atas, hidup ini ibarat roda yang berputar, tidak semestinya semua mudah untuk kita dapatkan dan yang sukar untuk kita dapatkan lebih kita ingat bagaimana kesukaran ...

Sunah Sakura said...

gua speechless...

Ainul Hayat said...

Takut untuk terlalu memberi hati bimbang nanti diberinya t***

huhu...

puteri ain said...

nice one :)

aimie amalina said...

gua tak takot kalo black out
tapi gua takot hati gua black out tanpa cahaya dari Dia..

~ngeee =D

sergeant keroro said...

gua tak takut gua hilang,

asal segala amal ibadat gua buat tak hilang.

d_LA said...

gua nak balik kampung..tp bkn kat gua musang <--lari topik!!! aku nk blk kg je nok royat..jom detim..haha..sjk bile bergua-gua ni?

ji, kalu sapa tu, halo2 la deh tp x pyh ssh2 buat entry oke..sahaja aku je tu bg tnda penghargaan..

Mdm Biar Betul said...

Gua x takut masuk gua
tapi gua takut kegelapan dalam gua....

Hanis MY said...

gua timo kasih banyok ko demo sebab sudi ucap sesuatu (sero supo happy birthday hehe)...

saya bukan tomato said...

gua tak takot lu dtg blog gua


'


gua takot lu komen entri gua , erkkkk

tak pandai aku bermadah

Kalamhati said...

gua tak takut banjir
tapi gua takut kalau gua lemas dalam arus
dunia akhir zaman yang menguji iman

diana said...

tak reti nak bermain kata..:P

ghost writer said...

gua tak takut masa depan
tapi gua takut
kalau masa depan gua tak cukup tempoh.

James Alexander said...

gua x kesah dgn ape org kata,
gua cuma risau pandangan dan penghakiman dari Nya di padang mahsyar...

FasiHaH SupiaN said...

gua tak takut nak komen sini..
sebab gua setuju dgn kata2 tu semuaa

sleeping_maniac90 said...

aku x takut dibenci org
tp aku takut dibnci oleh yang maha esa..

cik pulau said...

gua cuma mampu tersenyum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved