sentap tol le salam ngan deorang ni..

lepas je abis kelas ade je bebudak yang bersopan santun menghulurkan tangan nak bersalaman mesra dengan aku..kekadang tu rasa terharu menyelubungi jiwa raga jugak..yer la kalo dedulu aku salam dengan cikgu2 pas tu cium tangan deorang tanda hormat..ade tangan cikgu tu bau sambal belacan sebab baghu je lepas melantak dekat kantin..tapi totap dicium jugak..
  
tapi malam ni.perasaan terharu bertukar menjadi perasaan sentap gaban bile tangan aku dicium kemas oleh mereka sehingga ader yang tertinggal mukus2 cemar di tangan aku..erghhhh....yer la yer la.. cikgu tau la cikgu pakai losyen baby..agak2 le weyh...sampaikan nak nanges aku tadi..

ewwww......ngeri2



bukan sekadar omongan kosong

29 comments:

cik pulau said...

err.. naseb baek dah makan..
kalau tak. tak sentuh nasi la malam ni...huhu

risa said...

aiyohhhhhhhhh tetiba tekak kembang!!
hampeh le ko dik

cik gege said...

hahahh..sebelum salam kena pakai sarung tangalah nmpknye kalau mcm nih...=)

sergeant keroro said...

geli tol, hehe :P

laskar pelangi said...

erkkkk!geli geleman!

werk!!! seb bek dah makan =D

Faaein Talip Roy said...

amek berkat tu.. hahaha..

Mr feckry said...

kasi lempang itu budak

Sunah Sakura said...

nasib bek nama ko jiji..kalo tak, aku tambah 'k' kat belakang tu... ahahahahahah...

Bella Bell said...

hahhaa... tu ok lagi beb.. ada member aku ni cerita pasal sorang murid pendidikan khas ni.. murid ni bersalam dengan dia then jilat2 tangan dia.. setiap kali jumpa mesti nak bersalam then jilat2 tangan.. hahahha!!~


tapi oleh kerana murid tu budak pendidikan khas dia merelakan juga la.. :)



^^

Syazwan said...

heheheh..

::p0t pEt iLa:: said...

alamak!

Jiejah Gorjes said...

hahahahaha comel jer cekgu jiji kena buli kihkihkih

ika said...

e yek yek .

Puteri Iqa Izyan said...

agk2 la nk ltk gmbr tu. grrrrr..

simanis said...

so far belum ada murid bagi mukus kat saya...

salam kenal...

ghost writer said...

mak eii...mungkin lepas nih kau kena pegang watak 'Monk' lakonan Tony shahloub.lepas salam kesat ngan tisu atau saputangan..

tapi kalau aku pun bro,mau merungut sampai ke esok paginya kalau jadi kat aku..

Eera Shera said...

dah..jgn gunakan tgn tu lg utk mkn..haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

eii ...tp akak pernah alami,mmg budak2 ni suka tgglkan mukus dan peluh kat hidung mereka tu kat tgn kita..keh3

MerLe said...

erkkk.. jiji~ aku tgh mkn ni~

James Alexander said...

peluh kire ok la lagi...

ini benda hijau...

hehehe...

ni ko ade kene jangkitan x dari benda hijau itu...??? hehehe...

ishiko said...

bhaha.. masa say pbs kat sekolah sem lps, ade student slm ciom tgn sampai basah... pastu ckgu sebelah sy cakap kat bdk tu..
'ambuii.... slm siket2 sudah.. jgn di sedut tgn ckgu tu..' keh3x

nawal addina said...

yarks !! -.-

vampire's lovex said...

geli gila gmbar tu....trauma oiii trauma

z a z a said...

x sanggup nk bace entry sbb gambar tu menggelikan. hihihihihi

Iffah Afeefah said...

erkkkk geli gila

aku sure lap terus

✿ gadis biasa ✿ said...

@ostad
student kita pun buat cmtu gak..
dah macam culture..bagus..kan..?
heeee

anyway..mane ko nampak kita bertudung..?

Подтверждаю said...

as salam..
haha. hampeh tang gambo.

kiera'sakura said...

guru ibarat lilin yg membakar diri.. kene tahan la klu memurid sedekah mukus kt ko.. hahahaha

Zetchi Henry said...

tak pe,
jgn merungut
doa,
budak2 tuh bawa keberkatan dlm
mengajar..

memanglah meloyakan
tetapi,
mungkin dugaan
serta cabaran..
mudah-mudahn rezeki dipermudahkan..
siapa tahu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved