spontan khamis...



spontan satu..
kenapa follower saya tak bertambah ek..
saya kan gila follower..
ekekek..

spontan due
"awak nak cube maen skuad kedua TRMi tak???
"maaf saya dah ade kerje.."

spontan tiga
"jie..bapak sedara aku ajak jadi model islamic fesyen show nak tak"
"engko biaor betikkkk"




bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

sergeant keroro said...

peewwwwiittttt, model XD

hehe :P

aimie amalina said...

sungguh sepontan disitu..kiki

ape slhnye sekali sekale jadi model..hiii =p

FasiHaH SupiaN said...

model!!!!!! perghhhh

Acik said...

follower libu-libu mao tambah lagi ke? heheeee ... follower kita baru sejemput jer!

namaakulynn said...

spontan 3 tu mcm menarik.lol

apik pehe said...

huhu..peluang tu nak jadi model

cik pulau said...

model???? wewitttt..

3 siap..
spontan ke ni??? hahaha

diana said...

lepas ni jadi model la pulak..
jangan tayang dada ye...:p

shera haifa said...

wah2x,,

yad'z said...

wah.. model islamik lah puloppss..

Sunah Sakura said...

model dalam air ke jiji? :D

Hanis MY said...

kawe sokom demo jadi model.... jolo ko tok tamboh ji? kawe tgk rama jah follower tu...kawe ni jolo tak tok tamboh2 pun hehe...

Elyana Ahmad ツ said...

ji,tak sabar nk tgk ko posing.haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh jd model tu

James Alexander said...

ko jadi model, bertambah la follower kamu jiji... hehehe...

liyana said...

fuh..mkn glemer la ustaz..
bertmbh2 rezeki

SiS NaD said...

Salam Inchik Jiji...

(Ucapan salam itu adalah secara spontan)...

Iffah Afeefah said...

aku ske y last jie

bile lagi kan

kokser kokdam said...

weh.. model tu, ejah aku skali..

eheh

kiera'sakura said...

lepas nie dalam fb belog ko mesti penuh dgn banner baju2...

kan dah jadi model.. hahahaha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved