spontan khamis

ops...terkentut sudaa...maaf ye pelajar pelajarku sekalian..


p/s
ade sumthing wrong ngan rumah baru aku ni.kot2 ade tak ngam ngan korang.. cer citer..



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.mana ko jumpa nei?

Iffah Afeefah said...

erk header ko je..penuh skrin

yang lain okeh je..milo hujung sne nescfe hujung sini..padat

Faaein Talip Roy said...

ikut kata hati ko sendiri macam mana?

yang bahagian footer tu apsal kepala dia terpotong weh?

Gen2Merah said...

ehehehehe... signboard yang penuh maksud tersirat.. (",)

H.J said...

aku ngam je ji..haha

i'm ezza haniza said...

oke sudah tekentut!

MerLe said...

aku msih cuba membiasakan diri dgn rumah baru ko..dah terbiasa ngn yg lama..huhu

UNA budak BAEQ said...

aku okayy je . . asal kaler hitam aku suka . agaga

dah bapa ratus entry dah hang tulis hari nih . hurr

s.y.a.r.q said...

tau...header tu cantik!! :P

Siti Safiyyah said...

sume dah cakap ok tu kira ok la kot. hehe

FasiHaH SupiaN said...

masih membiasakan diri...ok je..

rara pinkmafia said...

huh cm tu pon boleh eh.hehehe

puteri ain said...

signboard tu kalau betul2 ade ke ? hehe

ika said...

gila tak bole blah .

belog|amiyo said...

bau so klas boh ketuk cikgu. kah3

ishiko said...

err... nk baca entry kena tekan ctrl A... sbb xnampak tulisan.. -_-"

Hanis MY said...

haha dey lg edit gambar tu...

alik kaney tu ji tok napok blako tapi gak sikit jah...

vampire's lovex said...

hahaha kesian murid2 kau...



rumah baru ni ok je..cuma xde air n makan2 je..itu je yg kurang hahaha

**::CIKNUURUL::** said...

rumah baru ko ok tp kne btolkn sket lg,..setting die,..huii,ptotla rse semacam je msuk sni,.hehe,.

CikHaniBhulat said...

kentut baik utk kesihatan..buang angun =)

fiezah91 said...

nak singgah kentut kat blog jiji.hahaha :P

uit. rumah baru nampak

A.s.t.i.n.a said...

suka lagi yg sebelum ni...
lebih sesuai dengan nesslo...

Ummu~Ishak said...

yg 1st dulu paling cun ji

Sunah Sakura said...

nape sampai terkentut orang dalam signboard tu?

liyana said...

nice..

Подтверждаю said...

as salam..

LOL

Puteri Iqa Izyan said...

aku ade kawan suke kentut2. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved