wordless wednesday...unexplained photos...




ce citer..




bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

bersama kak Es said...

patut la gymnas dari china hebat2... rupa2nya dah kena paksa dari kecik
Ciannnnnn..
( nanti nak denda anak2 buat gini lah hahaha )

vampire's lovex said...

mengasihan kan...

macam kena dera !!

FasiHaH SupiaN said...

kenape nie..kene dera ke???

kiera'sakura said...

ape cer?

Rozuan Ismail said...

seksi.huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

melatih kekuatan tgn...org cuna tgn mereka kuat kan?

Ieda Al-Habsyi said...

2 dari kanan tu kan jiji hehehehhehe :)

Syazwan said...

gymnastik china..dilatih dari awal lagi..

ibu bapa dorang tak ape plak macam tu..macam tak pentingkan sangat pelajaran..brbeza di Malaysia..anak nak bersukan secara serius..ramai ibu bapa tak kasi.

hehe..nice picture..
masa kecik-kecik nie..kurus..tulang rusuk bleh wat main gitar.
bila dah besar.
semua tough2.

Ainul Hayat said...

wow...nampak tulang temulang...ni yang rasa nak geletek sorang-sorang..ngak3...

sergeant keroro said...

bmi 14, haha XD

lilypelangi said...

seksa nyer :(

Iffah Afeefah said...

kalau aku cikgu laki

lme aku geletek dorg

saya bukan tomato said...

motif : kau kuat nangis ;p

Sunah Sakura said...

ya Allah kesiannya diorang ni kena berlatih camni ye..sampai nangis2...huhuhuh

ghost writer said...

ini macam kes budak2 kat china diajar untuk gimnastik sejak dari kecil lagi...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved