awek melayu gebu gebu...


oo awek melayu gebu ek..ape sume awek melayu gebu ke..hish..bulan bulan ramadhan ni sempat menyempat lagi dok usha awek melayu gebu..kurus pose..tersilap langkah kang terbatal pose..goyang aku cam goyang...aku babab jugak bontuuuuuttttt sape yang dok m encari benda tak senonoh cenggitu bebulan ramadhan ni..

selamat berboke pose la sekalian umat baginda MUHAMMAD SAW



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

H.J said...

bukan gambar awek ko eh jiji.?haha..kantoi

sergeant keroro said...

memang comel, haha XD

p/s : selamat berbuka :p

Iffah Afeefah said...

haha nak y lawa je..tak payahla ko letak gambo tu..wt semak jer=P

Amirah Adnan said...

selamat berbukeee jijijijijijiijiii

Shahazrin said...

menarik tu... hehehe

Umie Artoqiemie said...

awek kau cantik.
sape dia ni.hahaha.

KuNanGKuNanG said...

cun glr...slmt berbuka..

Faaein Talip Roy said...

pewitt.. cun gilerr awek ko.. bila nak walimahnya weh..

James Alexander said...

sapa awek ni..??? beliau nampak gebu jek... hahaha....

Bella Bell said...

hahahahhahaha.. awek gebu? ewwwwwww...



jom pi terawih ^^

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

errr, slmt berbuka tadi n selamat berterawih skrg;) no usha2 haaaa...hhahaha

NURUL AINI NORAZMAN said...

mcm pernah ku nmpk awek ni=p

ILA HonEyBuNNy said...

haha...

sapa la yang search tu eh..

memang gebusss pun..hehe...

Atiqah Sa'ahiry said...

cun sehh..memang lawa...

i'm ezza haniza said...

tak sangka u suka awek gebu.kahkahh

Lea IsNaw! said...

awek2 gebu....
walllah...
awek ko ke tu?
gebuuuu..keh3

erysweetie said...

mek ni dah jadk wife org pong...hehe

sleeping_maniac90 said...

cntik la pmpuan tuh hehe.. putih melepak....

SiS NaD said...

Salam Inchik Jiji...

Semua awek2 yang komen ni gebu2 belaka (tak termasuk saya)...

Cik Eliza said...

peh! cantek seyyyy~

HAHAHA!

ghost writer said...

siapa bilang gadis melayu tidak menghairahkan...haha

kiera'sakura said...

nk cite sal awek die letewwww... hahaha :p

Sunah Sakura said...

sape ni ji?

IFA Athirah said...

whoa..kak ain ni dh kawen.nayo je nmpk gmbr bini di akt sini.ahah

FaKArePa!n said...

kegebuan terserlah dengan fair N lovely.. hehe

Eera Shera said...

lawa awek ko ji..haha

Faaein Talip Roy said...

p/s:

"AKU NAK KUMPUL DUIT NAK PERGI BERAYA UMAH PAPA MAT GEBU"

gaji ko kan beriban-riban.. tak mustahil lah ko tak leh p beraya ke umah PCM tu.. hahaha.. dan..

aku tau motif disebalik niat ko tu.. hahahaha.. =P

aimie amalina said...

hohohoho
memacam...aiyooo
gebu ke?

tomatokering :) said...

gagagaga nasib bukan ko yg gebu ;p

RaraTan said...

amboii ~ gebu macam gula gula kapas ka? hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved