jangan bandingkan dengan hanis zalikha..

"patot la ramai awek lepak kat blog lu bro..gua tengok blog lu ada konsep2 gugurl gitu..gambor besor.bunga bungaan gitu...design blog pon gitu...tak heran le awek ramai dok lepak sana yer tak..lu tulen kan bhai"msg dari fesbuk 2 ari lepas

pessstt..meh gua nak habaq kat lu..gua memang tulen..tapi ade sikit2 sifat feminin dalam jiwa gua..gua rasa takder la salah kalo ade sifat feminin dalam jiwa..macam lu suka mengemas ke..memasak ke..lagi la gugurl2 suke kalo cenggitu.pakej tu bhai..takkan le lu nak keras je manjang nak tunjuk ketulenan lu..pasal design lu tau ke nak wat cam designer gua buat...

lepas ni plessss plesss pless... jangan cuba2 bandingkan blog gua dengan blog hanis zalikha okeh..lu puasa tak ini hari bhai???..naseb ustad gua dedulu kata ..puasa mengajar kita erti kesabaran..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Unknown said...

eh kuang aja gilo die tu


kami y ramai2 ni dtg sblom ade header lg..

grrrr jiji sabo jela..aku pulak y hangin

Sunah Sakura said...

aiyokkk... sabar eks ostad... kita puasa kannnn... bio la dia... yang penting aku suka header baru ni... masukkkk kaler diaaa... siap discuss2 dengan iffah lagi...

gadis kepastian said...

saba beb..aq taw ko tetap keras...=)

safurara said...

gambar tu yg org suke tgk tu =)

Unknown said...

dia dengki tu...
(ayat memujuk!)

Aimifiqa said...

waaa. header baru ke?. sifat feminin? ok je. jgn tlebih suda..

husnaradzi said...

aku ingat ni blog cik epal . kahkahkah

jiji jgn tacing . i suppot u dr belakang nok . kehkeh

Unknown said...

lamoooo tak mari sini, makin cunnn belog ko, eh, selamat berposeeee :)

Unknown said...

haha...kesian ko

selamat berpuasa...jgn ponteng2 puasa yer...hehe

aamalinaazman said...

ayooo
cian cek jiji yeee..
xpe2..
deme nak cakap cam tu..kite pose ann2..

Lea Isnawi said...

sapa yg ckp cmtu kat ko?
aku xrasa pun blog ko ni ade unsur femimin...masculine je

fiqaliqa said...

haha. dah lama tak singgah. sekarang dah ada header larh.dulu misteri je die punya writer :) nice blog :)

Unknown said...

wow..header baru ek? santekkkk

liyana said...

comey..

Lea Isnawi said...

ko agak umur aku bape?

eh apsal xde chatbox..xleh nak jerit2..

K said...

abg jiji yang encem, mahu nombor, keh2 :P

nurdani said...

ciri2 gugurl? buta seni ke ape? corak macam tu je khas untuk perempuan? ada ke letak bunga pink, background pink, anak patung kat situ? bengang jugak gua.hahahaha. bagitahu aku siapa yang berani komen tak berfikir tu? agagaga. bulan puasa ni tak mau gaduh2.hehe

lantak kome la nak komen apa pun, tapi biarlah berfikir dengan bijak

James Alexander said...

ostad is about to explode...

Kira Sakura said...

biarkan jela kt die.. org dengki mmg cm gitu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved