jangan coba bergeli geli di bolan pose ini..

"osetad2...hadoi..aku telepon ostad pepagi bute lagi ni..sebab nye aku rasa memang bakal tak berpose la aku  ngan bini aku ini hari..syahdu betol le ostad.."

"haa engko ni pehal pulak..pepagi buta dah terbatal pose ke..sekali ngan bini2 engko lak tu..ape jadahnya korang buat ni..tutt tutt ekk"

hamboi osetad..laju bebeno berpikiran kuning..aku tadi sahurnya lewat..dah bini aku pon tersedor lewat..bangon2 je aku melantak tak hengat timing..tengok2 dah lepas time imsak dah.."

"huk aloh..imsak ni waktu persediaan nak pose je pon..nak suh siap sedia..kang ko melantak tak hengat kang terlajak sampai ke azan subuh lak..tu la antara kepentingan waktu imsak.. "

"hooo kira berpose lagi la aku hari ni ek"

"jangan engko dok bergeli geli sudah"

p/s
kan dah takder gambor entry ni..ehehhe



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

Lea IsNaw! said...

ostad tu ustaz ke
?

bluurrr...

Asyila Zainuddin said...

ooooo.. baru tau imsak tu persediaan nak puase.. ngee..

Atiqah Sa'ahiry said...

ooo..hehehe..selamat berpuasa...

liyana said...

haha...td cannot found...edit jela buang pic..huhu

Iffah Afeefah said...

oooo mak aku slalu sblum subuh minum lg

da azan pon kdg tu telan gak air haha

sergeant keroro said...

time imsak makan kurma, keh3

cik pieja hut said...

selamat berpuase

lieynanilaz said...

selamat berpuase...:)

James Alexander said...

time imsak, just chill sambil layan air seteguk dua...

laskar pelangi said...

pak ostad! selamat berpose yup:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved