kentut sebelum berbuka puase..





kentut adalah lumrah hidup..tak kira dimana mana atau bagaimana perasaan untuk melunakkan kentut..terkadang kita terkentut kegumbiraan..terkadng kita sedih pon terkeluar jugak kentut..mase dok bergeli geli pon leh jugak terkentut..jangan merasakan diri kita hina kerna kentut..lagikan aktress bertarap dunia pon terkentut..angelina jolie ketika melakukan aksi dalam filem tomb rider..mungkin jugak beliau terkentut..

teringat mase sekolah dedulu..aku kepal kan angin kentut dalam genggaman aku..aku kasi  lepas genggaman aku depan member2 rapat..kalo yang tak berapa rapat tu mungkin dah lebam muka..ada yang jadi mabuk disebabkan desakan bau kentut yang di kepal kepal..permainan ini dinamakan "kepal kentutmu ku merasa jua"



bukan sekadar omongan kosong

44 comments:

i'm ezza haniza said...

bsuknyeeeeeeeeeeee encek ji kentut!!!!!!!!

sergeant keroro said...

kentut kepal, haha XD

lama tak buat :p

H.J said...

tak perlu kepal sudah busuk.haha

Iffah Afeefah said...

weh bebetol ke ade pmainn ni

terok gile

tak suke eeuwww

Asyila Zainuddin said...

laki memang suke wat bende2 pelik gitu eh? ngee..

asnizaziz said...

name pon lelaki..bagi mereka itu lazat kot..ewwww

puteri ain said...

kentutttttt .. OMG . agaga

el-janna said...

e.. kentut pulakk

laskar pelangi said...

wahahaha =D pengotorrrr! eiii yerksssss!

solomolo said...

yang kepalkan angin kentut tu selalu buat masa kecik...
paling takpun, kentut kat muka membe...
hahaha...

Afuan Shah said...

serius kreatif!!
aduhaii=.="

James Alexander said...

hish !!! x de keje lain ke kamu ni jiji... kepal kentut la plak...

aimie amalina said...

hahahahaha
senget tol=p

Sunah Sakura said...

tak senonoh betul nkooo ni... =.=

FaKArePa!n said...

kentut kepal paling tak boleh dimaafkan..haha

RaraTan said...

eiii , ade jugak macam ni ye. HAHAHA

Acik said...

erkkkk ...
uwekkkkk! heheheeee ...

izfanora said...

aku rasa perangai pelik camnie mmg budak laki suka buat lah.. pelik lah korg nie.. kdg smpai kejar2 sbb nk bg member cium.. pelik2...

Fad said...

erk......buat entry x boleh blah la..haha

Amirah Adnan said...

kentut bau petaiiii

Lea IsNaw! said...

aku selalu jadi mangsa permainan cmne ngan abg aku
sesak nafas weh

Cik Eliza said...

HAHAHAHA!

ape kene la men kepal2 kentot!

xdak kejaaaa!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haish..apasal adik akak sorang ni wat kerja tak senonoh ni???

anamizu said...

euuuuwww busuk gile hobi! =P

ILA HonEyBuNNy said...

ishhhh...

apa neh kepal2 kentut...busoooknya...

wekkk..xtahan bau kentut org..ahhah

Faaein Talip Roy said...

hahaha... cara ko buat masa zmn skolah buat aku terkenang zaman kanak2 ribena dulu.. abg aku lah suka uat cam .. yang mangsanya aku... rasa nak sekeh je kepale dia time tu... ngok ngek betul..

akoo pae said...

huhu ape cakap pasal kentut ni weii..

shera haifa said...

kentut bagus..kuarkan angin dlm badan..:)

sakurasue said...

haha x senonoh~

kiera'sakura said...

tupperware tue ko bg kat H.J ke? hahaha

hamzah ian said...

kentut kepal tu aku wat gak. ahhaa

^baju kurung^ said...

haha..itulah cra mngeratkn silaturahim. dedulu adk ak slalu wat nk bungkus ke, nk terus? kalo bungkus dpt kntut kpal, kalo terus, sraight away to the nose la...demm!

MerLe said...

haha..aku xde pengalaman gitu.. tp penah dgr citer org len buat.. mmg kena luku kaw -kaw ngn kwn dia lps tu..hehe

ZaNNa said...

aaaa..stressnyer bace..mase kekecik dulu slalu kene ngn abg aq..dh r kentut dlm plastik..pastu pecahkanplastik tu kat muke aq..rase busuk smpi besor =P

Edy Zaidi said...

haha...sengal...tp kentut tu nikmat hidup..jgn dipersiakan...dan jgn disalahgunakan....

SoLy SoLicious said...

xsenunuh punye jiji..hahaha..boleh pulak men kepal2 kentut lak..haha

tomatokering :) said...

hahaha aku suka kentut gak . ;p

PENCONTENG said...

kentut itu fitrah weyh. takde maknanya istilah TERkentut.

BERkentut..

KUREKURE COMEL said...

perhhhh....kalau aku kena..kompem sentap...dpt lak bau kentut lps mkn durian....hehehe....

fairuz said...

pruttttt *datang dengan berbau*



kbai :D

intan.maisarah said...

buat kat bakal pak mentua..
amacam ?

[sutera kasih] said...

kentutlah utk kesihatan hehe

Qaseh dalia adelia said...

hahaha ..abg aku salu wat , jahat giler !!!!!!!!!!!

miszlullaby said...

ML salu jadik mangsa kentut kepal abang ML...bluweeekkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved