menghasut guru

comey tak saya...nama saya cucu..
"cikgu..bola yang kitorang maen petang2 dah pecah..apakata cikgu sponsor bola baghu..kasi yang brand2 sikit..adidas ke..lenovo ke..baghu melonjak naek nama cikgu dimata para pelajor2"

"korang bebulan ramadhan ni pon korang leh maen bola lagi ek.."

"hek eleh cikgu.lagikan nabi dan para sahabat pon berperang time pose..inikan pulak setakat nak maen.sponsor la cikgu..sponsor la"

"a'ah.aku sponsor la sebijik..tapi korang takyah la kasi havoc2 sangat..nanti kang ramai pulak bebudak suh aku sponsor memacam.aku nak simpan duit nak kawen ni"

"camni cikgu..ape kata..kira ni projek kita2 je la ni..kita kautim berdua je..kalo cikgu sponsor cenggitu je.tak mendatangkan keuntungan la kat kita kita ni cikgu..ape kata..saya gitau bebudak ni..yang bola tu cikgu tolong beli..tapi saya kutip jugak duit bebudak ni..untung kita kautim 50-50..amacam??"


"apenye untung untung..aku sponsor bola tu weyh..yang engko nak tapau jugak duit bebudak ni pehal..engko je yang untung..aku nye idak..ceyt..demn..terbatal pose ko hari ni.."



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

EE said...

kalau aku nak hasut guru pasal malas nak belajo...ape lagi ajak r cegu bersembang sakan sampai x hingat dunia..waktu nak abes period,barula ckp la nak habis dah cegu,ruginya...hahahhaha..

reenapple said...

err.. tak suka bodek cikgu...heheh

diana said...

jujur sangt la dia...
hahahah

H.J said...

baiknya cikgu nak sponsor..

Qaseh dalia adelia said...

comelnye cucu !
rasa mcm nak sembelih n panggang je haha ..

ganas tol ko nih

Afuan Shah said...

terbaek puya student!!hahah.. business minded

Atiqah Sa'ahiry said...

hahaha, pandai anak murid cikgu , cucu putihnya..

Hanis MY said...

olosss comannyoo cucu..

ji weh kawe baru nok kenal dunio mesti demo merantau byk tepak doh dih...

cik pha said...

adoyai menghasut guru laa pulak macam2lh murif=d2 sekarang






p/s:lawa arnab tu

Rain said...

cari duit raya lettew.. hasut lagi cikgu

sergeant keroro said...

haha, student camni pon ado XD

p/s : arnab tu nak lawan cici ke? :p

Iffah Afeefah said...

nak nme cucu je

nk kenekan ngn cici le tu

erk ank murid ko sme kpale ngn ko..tu psl la

ILA HonEyBuNNy said...

haha....

sabor ja la dapat anak murid gitu...cikgu kan baik..ehhe

erm...nafsu tu dtg dr Allah la cikgu...n diberikan kpd semua insan..huawwa..

cikgu la tlg jwp...anak murid xtau neh..hahah

nurdani said...

haha.student yang "bagus" dalam teknik membodek

James Alexander said...

budak2 pun pandai nak buat skim cepat kaya cenggini... hehehe...

aimie amalina said...

hahahaha..adoiii


p/s:weee...saya pon gune gambo yg same wat entri..kiki

izfanora said...

hihi.. ckp je lah, "cikgu xmain bola. buat apa cikgu nak sponsor bola?" hahaha..

Acik said...

budak2 skang pepandai ...
tp cikgu lagi kaw! :)

Cinderella said...

comelnye cucu..p x suke kalau dye beruk...hehe cucu suhsuhh lar..hehe gurau jer

kiera'sakura said...

elok bebeno le tue ank murid ngn cekgunye... hihihi

SoLy SoLicious said...

kepala bisnes sungguh...hahaha..brilliant

tomatokering :) said...

hahahah terukk ahh ko . ;p

KUREKURE COMEL said...

agak2 ko termakan hasut tak?hahaha...



wehh...tu arnab baru ke?comel gilak...

miszlullaby said...

otak bisnes tu..hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved