loyar buruk bebeno

pesen loyar beburuk...

engko dok kat u amik kos pe weyh??
kosmetik opkos..

awak stadi u mane ek??
u turn la bebeh..

abang nak minum air pe ni??
air lebi yu..

ko pi tido kat mane time opis tadi?
kat mata bhai..

ko datang naek motor pe?
motorbot..

ada loyar buruk yang ok je lagi kalo nak guna pakai..ada yang dah basi..
tapi tapi tapi..
tengok waktu dan keadaan..kang tak memasal dapat bala bencana...



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

SoLy SoLicious said...

memang loyal buruk...hahaa

kiera'sakura said...

bila loyar buruk yg dah basi nie memang rase nk lempaQ selipa jer rasenye.. :p

d_LA said...

beliau dulu nak jd loyar tp x pass xm sbb tu jd gitu..

wohhh..x menahan tgk header baru tuh...memang retis..

i'm ezza haniza said...

muahahhaa...loyar buruk yang common..

KuNanGKuNanG said...

nak meloya buruk pun kene tgk org gak.ada yg lgsung xleh bergurau xpasal2 kene pelempang..haru jadinye...

sergeant keroro said...

loyar buruk pon bertempat, kang jadi macam annoying orange tu, keh3

Mdm Biar Betul said...

mamak!!! neslo satu!!! tapi x nk milo x nk nescafe... x nk kasi manis aaaaa!!!!

Iffah Afeefah said...

aku tau

ni ko je ske wt cmni kan haha

cimOt said...

meloyar je tekak rasanya bila org dok buat loyar buruk..

James Alexander said...

org loyar buruk wajib diberikan selipar jepun untuk disumbatkan ke mulut mereka...




sekian...

Anisa Hang Tuah said...

pattern loyar buruk tu kekadang buat tangan ni rase nak melempang

Edy Ramanov said...

memang ada benda loyar buruk yang tak blah. hehehe. menarik entri ni.

Sunah Sakura said...

aku pon sependapat dengan ko...

Qaseh dalia adelia said...

penah gak wat loyar buruk haha .. tp time gurau2 ngan kawan2 lah .. time siyez2 xleh loyar buruk ,kang makan selipar jepun bulan2 pose nih

IeRa said...

HAHAHA...
mmg burOk bebenor...
;p

Tea Dno said...

melampau betul kalau melampau nih. errkk? haha. ;p

Atiqah Sa'ahiry said...

kadang-kadang best juga lowyar buruk ne..ahhaha..sebab kita selalu je buat masa chatting..bulan puasa offlah.

ILA HonEyBuNNy said...

hahahah..

lawak la...mmg sengal n loya burokk lah..heheh

Ainul Hayat said...

aku memang setuju sangat2
(semua entri ko aku nk setujukan? huhuhu...)

syaz@rozelt said...

loyar buruk benor nie..erk..x reti la nak cakap nogoghi..hehe

Lea IsNaw! said...

tp aku paling geram org ckp makan kat mulut
time aku serius gila nak makan kat mana..grrrrr

p/s: sj je tanya sal kelantan tuh.

Faaein Talip Roy said...

aku nak marah orang pun.. ayat yang sama gak aku pernah cakap.. hahaha..

sama2 lah merasa.. padanlah muke..

izfanora said...

ini bangang namanya.. buat bazir duit jer hntr belajar tinggi-tinggi..

kadang dorg tak tahu nak beza, dorg tue melawak atau menunjukkan kebodohan..

ghost writer said...

loyar buruk nih best sangat dipraktik time hati tengah kacau..

peh!gerenti ada yg masuk icu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved