spontan khamis...

lagi empat jam nak habis waktu persekolahan...wakakka..pas tu cuti..

ijat : cikgu ni macam bebudak.
ada aku kesah..



bukan sekadar omongan kosong

29 comments:

Pn. Sheila said...

hehehe... cikgu yang hepi terlebih ker....

Anisa Hang Tuah said...

cikgu dah strt cuti

yeay

Anonymous said...

ijat tu sedo diri dia tu budak,nak tunjuk matang letewwwwwwwwwww...Ko nak tau x ko mmg mcm bebudak..Aku bayangkan ko tulis entri ni smbl bercakap dan suara ko sengau2 sikit,Hanis My pon ckp sama wuwu..miahahaha

Atiqah Sa'ahiry said...

hahahaha,


yeh cuti sekolah..


wee..


cikgu terlebih suka dri budak2..

Anum said...

x sabar nak cuti kan

sara zainol said...

xsbo nk sambut rayo la tu.. haha

adrinaqamarina said...

memang macam budak budak! :P


serabut tengok kartun tu, rasa nak cepuk je! hahaha.

enEnfeeL said...

ckgu yg lebih2 dr murid2 -.-

FasiHaH SupiaN said...

sapo tak suka cutii

Maya Lisa said...

HAHAAH !! KATAK YANGCOMEL !!!

sergeant keroro said...

yeay cuti XD

chiLleD...!! said...

biasalah tu..cikgu pun pernah jd budak2..tu pasal cmtu..=)

Iffah Afeefah said...

oh ijat

rindu ijat

ko cuti awal..jelessss

::Cik Pija:: said...

cikgu yg terlbih eksaited dri budak2. hahaha


selamat hari raya! :P

Niena Pengembara Ilahi said...

lupa.. kelantan cuti dh esok..

eh.. bau gak tanah arab kt kad raya tu :)

Qaseh dalia adelia said...

budak2 leh agy control macho .. haha

Alisya said...

cikgu pulak tak sabar nak cuti ye...hihi..

kiera'sakura said...

aku pown hepi nk balik kg nie... weeeeee ~~ :D

apik pehe said...

hahaha..tak sabar lak dia nk cuti

Cik Eliza said...

lame x dgr pasal ijat, hehe

Afuan Shah said...

cikgu lak yg semangat nak cuti..
budak rilek ja...

Mutiara Bernilai said...

aish,,ostad ni mcm budak2,, :P

Ainul Hayat said...

kah kah kah

KuNanGKuNanG said...

wah bestnye dah nak cuti sek..xyah la keje...slmt bercuti..

nuruashia ♥ said...

perghhhh cegu jiji ni mmg bdk2 kn. :P

deno said...

best2.... da nak cuti ye... deno nie baru stat cuti hari nie... heee(^_^)

**::CIKNUURUL::** said...

yeahhh!!!,.yg ni aku suke,..pak ostad mmg brutal,.adess,.cepat sket ji,bdok kelik doh ni,.

asnizaziz said...

cikgu yg x sabar nak raya, bebudak relax je :D

James Alexander said...

ni musti kes cikgu nak berehat lebih kat umah ni kan..??

x pun si cikgu ni musti semangat nak raya ngan sang pelangi ni kan..??? hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved