tips untuk geng rempit..

uhurm..sekarang ni cuaca kat kelantan memang betol betol tak menentu..kekadang panas terik pluppp tetibe je hujan turun dengan lebatnya..

pengalaman meredah hujan..ehm..cukup banyak dan cukup mengerikan..kadang kadang sampai dimandikan dengan air air jalanan tanpa dipinta..untuk geng2 rempitan satu malaya..macam mane nak tau member lu orang melalui hujan yang lebat atau tak lebat ketika merempit...

member aku bagi tips..
tanya je dia..
"spender lu basah ke weyh???"

kalo die kata basah..memang hujan betol betol lebat la tu..

p/s
dah tu kalo die tak pakai spender..



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

intan.maisarah said...

huh.
tu je mampu aku berikan

Cik Eliza said...

hahahaha.......
cuaca tak menentu? bahye-bahye.
mehehe!

btw, rindu gila kat belog ostad nie, sampai termimpi-mimpi pasal belog ni,
;)

**::CIKNUURUL::** said...

astaghfirullah al azim,..hehehehhe,.aku xmerempit der,so xtau jwpnnye,.ehe,.:p

Lea IsNaw! said...

lorr ko duk kelantan ker?
rindu lak kat kbmall

Sufy said...

uish, ade ke mcm tuh??seram je baca..hohoho~

Ummu~Ishak said...

18sx ni.. ishhhh

Iffah Afeefah said...

ji jgn mengarut la bln pose ni

sengal haha

Princess Nur said...

hehehe..dah naik motor..mesti ngecik!

Qaseh dalia adelia said...

sengal lah ostad jiji ni ! ..

diana said...

biar panas dan hujan..
jangan panas tak de hujan..
dan jangan hujan je tak de panas..
kalau hujan je mau raya dlam banjir lagi..
ahahah

H.J said...

member ko mesti rempit sejati kan?haha

KuNanGKuNanG said...

hahaha..pe sj la ostad ni...

ghost writer said...

masih mengharap hujan turun di sini.sekejap pun takper,janji nyaman sikit daerah nih.

kiera'sakura said...

tak kuasa aku nk menanya.. hahahaha

reenapple said...

cuaca kat kelantan memang macam tue... aku tao sebab aku dilahirkan kat situ.. ahahahha

izfanora said...

hahaha.. boleh plak camtue yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved