wordless sungguh aku ni

p/s
hamboi..hengat ni blog agensi caghi jodoh ke pe weyh..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

Muslimah Optimis said...

ngahahah..selamat bebuka tokeo agensi mencari jodoh.. ermm.. tu tandanya ko dah layak kawen wey

Iffah Afeefah said...

aku gelak je

ko tu slalu sebut2 sal awek

mmgla

Cik Eliza said...

hahahaha!!!!

selamat berbuka aweks2 malaysia,..

Hanis MY said...

oloh bakpo la byk sgt awek tow...

SoLy SoLicious said...

awek cun xde ke kat sini??hahahaa

PENCONTENG said...

amboiii ostad,,dah boleh bukak agensi cari jodoh nmpaknya. hahaha aku nak jadi bisnes partner leh?

shera haifa said...

haha,, nk cri awek leh ahh msuk cnie..

aimi adilah said...

sabor je lh ye :)

::Cik Pija:: said...

hahahadoi, ostad=agensi cari jodoh. :)

ina said...

smue nk crik awek kt blog nie ke? adoiii tak bole bla laa.. kah kah kah

tomatokering :) said...

nampak sgt ko suke geli2 . haha

sergeant keroro said...

kantoi geli-geli :P

HAHA

James Alexander said...

carikkan untuk aku sorg awek jiji... dah alang2 jadik agensi carik jodoh ni.. hahaha...

laskar pelangi said...

fulamak! ni blog cari awek eh?heeee

Liyana Zahim said...

Ape nih aku salu nampak natang ni tp aku tatau ape.. Hahha.. Noob kan?

Kalamhati said...

huhu sbb byk guna word awek..tu yg byk keyword melencong ke blog jiji ni..

syarifahsidrus said...

semua awek..heee

izfanora said...

hahaha.. blog mencari awek nie.. :P

Umie Artoqiemie said...

brape byk awekksssssssss haha

Sunah Sakura said...

nape kene ade gebu?

diana said...

sah le ini blog geli2..
hehehhe

cik pulau said...

hahahaha..
hambek ko..
dh jadi blog awek dahh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved