aku kiut kan

wohoho..bile la pulak aku nak dapat cekau mood kerja balik..rasa cam jasad je keje..jiwa raga hentah kemana..tapi takper..esok dah ambik cuti pulak..nak antor adik kecik aku nak masuk unibersiti..unibersiti kat nilai..yang nama USIM tu..awek2 kat sana lawa tak weyh..kalo lawa2 sempat la kot bungkus sekeping dua..


hari ni ada majlis raya raya kat sekolah..paling tak menahan.student kata gua kiut.pergh..haru jiwa raga..muka berbulu dikatanya kiut..lagipon ni bukan pestaim la orang bagitau gua kiut..dah berkali kali dah..gua je buat tak layan..gua bukan senang2 nak percaya noksss.tapi gua suke..maknanya muka gua tak matured lagi la ni..

awak kata..muka yang leh sejukkan hati orang..tak semestinya muka kiut..hensem..jambu pon...tu sumer tak penting sangat..muka2 orang tertentu je yang boleh sejukkan hati orang..saya sokong awak tauu



bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

gedek! said...

memang kiut, siot!

SoLy SoLicious said...

kiut giler..hahahaa

cik pulau said...

hahaha.. aku xreti r wehh nk kata org besor pnjg ni kiut.
ahahaha

Izyan Masri said...

POSING COMEL GILAAAA,SEKIAN.OKBAI.

aimie amalina said...

ostad kiut
hahahaha

nuruashia ♥ said...

ostad kiut bahahahah :P

diana said...

kalau kamu letak gambar pipi kembung mulut muncung,sambil mata tengok atas baru akak akan cakap kamu kiut.
ekekkeekek...

FaKArePa!n said...

alang2 pegi nilai tu, meh la snggah rumah aku dulu ostad..

Anonymous said...

"awak kata..muka yang leh sejukkan hati orang..tak semestinya muka kiut..hensem..jambu pon...tu sumer tak penting sangat..muka2 orang tertentu je yang boleh sejukkan hati orang..saya sokong awak tauu"
~ penutup ini buat ko lg kiut sebenonye. weeeewiiit!

::si.silent.reader::

sue-ab said...

kiut ke kuit...

Anisa Hang Tuah said...

mmg comel.

tade tandingan

Sunah Sakura said...

qurratu 'aini...

MerLe said...

yea.. kamu kiut ji... tapi ayat2 last tu memang kiut~ hehe

awak? jeng3~

MerLe said...

yea.. kamu kiut ji... tapi ayat2 last tu memang kiut~ hehe

awak? jeng3~

ijA said...

ooo..qiut..comel

reenapple said...

saya sokong.. haha

aimi adilah said...

nasib aku xpose ary ni... lau aku pose mst batal pose aku. sb bce entry kau nie :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved