cair ke tak


bajet bajet la kan..kalo lelaki yang style suke kekanak..
suke baby baby..suke bebudak..bajet bajet le ni..saham die mencanak naek ke ek??sebab aku rasa ibu ibu diluar sana..memang inginkan menantu yang
sayang dan caring terhadap kanak kanak..lagi lagi yang suka maen dengan bebudak..macam dia ni..





stok terhad je ni.. agak agak..pelangi cair ke tak ek..awak2.. cair tak???



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

FaKArePa!n said...

ceh.. ostad tgh jual saham dia rupanye..

FasiHaH SupiaN said...

confirm pelangi cair.haha

aimie amalina said...

hahahha
kompem jadi air terus ni
heeee

kokser kokdam said...

jie.. xsey dukung aku gitu jugok ko..?

nk g jauh neh..

hahaha

aimi said...

rse ny bdk kecik 2 cm xsuke je dgn org yg dukung dye 2 :P

cik azeya said...

biar aku jawabkan.

"pelangi cair bang."


hahahah.

Faaein Talip Roy said...

kalo angkat budak kecik cam tu tak perlah.. ko jangan lambung2 dia.. kalo lambung confirm tak cair aku menengoknya..

Rozuan Ismail said...

ingatkan tok imam mana la tadi nih

ijA said...

nak jawabkan juga..cair kot...hehee

nuruashia ♥ said...

ahhahaha..cair da mcm lilin kne api :P
hahaha..kalo aku jd bdk tu kompom teruje..pak ostad dukung sy laa ahhahah

Qaseh dalia adelia said...

dop cair mano , tera pege budok hok jenis behi ngamuk nop tgk pndai handle ko dok ..kalu buleh handle baru buleh nop cair hahaks

ekabukanmakcikkau. said...

hah kau dah buat DP fesbuk pulek . bagus biar ramai awek cair aku tadi cair pastu dah beku balik . btw au kelihatan henseng begitu haha

diana said...

baby tu tak de reaksi pun...
mesti dalam hati dia..
(pe hal la mamat ni..)
hahahahah

Umie Artoqiemie said...

aku tak LALALALA..

Princess Nur said...

oloh la jurusnyooo... anak sapa la ni..*buleh wat natu* kekeke

Nur Farah Hani said...

errr nak cakap ngeri tengok bolh tak.. sian bdak tu kalo jatuh..hahahah.. :P

Cikgu Tie said...

jamin cair....

Paradise Gal said...

tak jugek. :P

nini said...

olololo....suweeet gitu konon2...hehe

Titisan Hujan said...

sapo2 tgk pun meme leh cair kalo tgk ala-ala caring gtu

kiera'sakura said...

ko nak aku tlong sebarkan maklumat nie x? kihkihkih :p

izfanora said...

lps snap 3 pic nie, terus tinggal budak tue seorg diri.. kan3 ? hahaha..

bila dah ada rasa syg kpd budak2, dh ada rasa utk berkeluarga lah tue.. :)

fadhdeela said...

siap pakej pakai jubah pakai kopiah..hahahaha sure ramai mak2 nak wat menantu :P

Meh sini: Cara - cara Mengelak dari Selipar Dicuri!!

vampire's lovex said...

test market... hahaha

ji oiiii...budak tu macam tak berkenan dengan ko je..kah kah

cik pulau said...

pelangi dah lama kot cair..
ko tu je tak tau..
hahaha

ir prof dr alia rosli said...

baby tue nape? nmpk sangat kaw pakse dia kan?

amalinazlan said...

kahkahkahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved