eiii geli nya aku...

"alommm...umi balik minggu depan..umi tak nak tengok jambang alomm berserabai ibarat jejaka kematian bini ke tiga..kalo dok berserabai camtu..baek taruk dalam tong sampah je senang"


apa kurang jambang yang ada pada seorang jejaka..memang gua akui..ini adalah zaman kepop kepop..ala geng kepop kan muka licin je..dah ghupe lantai jamban pon ada..tapi adakah ini bermakna umi jugak meminati style kepop kepop..owhh tidakkk..umi gua suruh trim leklok je pon..


mengikut satu kajian kat ober da sea...perempuan sekarang lagi sukakan lelaki yang berjambang..tapi muka kena kasi bersih..kalo berjambang muka bersampah..yang tu gua senirik pon tak bernafsu nak masuk rapat bhai..nak simpan jambang..takde hal la..lagipon gua lagi kejantanan rasanya kalo menyimpan jambang dari muka licin..nak kasi muka nampak bersih..jaga dalaman..pastikan sentiasa dalam keadaan berwudhuk..kompom..


tapi bagi lalaki berjambang..nak jaga jambang kemain susah wooo..ini penaglaman gua senirik..kalo pepagi bangun trim leklok kasi nampak kemas..sampai waktu zohor je..muka dah kembali berbulu dah weyh..menguji ketabahan jiwa raga..


Yang licin nak berbulu, yang sunyi nak berdua. Masing-masing sengaja cari kerja. Orang yang tak berpacaran sama dengan orang yang licin tak berjambang. Mereka terbang.hapa ni..


p/s
awak taknak kasi hadiah electric shaver kat saya ke..boleh saya trim bagi nampak bersih je muka..awak pon tak suke muka bersampah kan..



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

Rozuan Ismail said...

nasib bek muka aku kurang jambang.aku tak suka simpan misai.tapi aku suka simpan janggut

aimie amalina said...

hahahahhaha
awak..baek baik punye letrik shaver utk jiji awak ni..heee

nurdani said...

saya tak kisah mana2..janji kemas tak serabai.hukhuk

Mat Gebu said...

guna sabit rumput boleh?...

~SaL IjOu~ said...

kesimpulannya kalo nak berjambang tu kene rajin lebih la ye..ok la tu, lam masa yg sama bley increase sifat kerajinan lam diri~ ;)

Tulus Sweet said...

Orang yang tak berpacaran sama dengan orang yang licin tak berjambang. Mereka terbang.hapa ni..


Tak faham...huhu

H.J said...

mujo umi mu tok oyak katku gituh..haha

Luqeem™ said...

org yg xde jmbang ni muka kanak2..haha

Rozuan Ismail said...

muka spain celah mana.haha.kalau muka mat salleh ade le kot.muahaha

lieynanilaz said...

x suke yg berjambang...setakat berkumis boleh..hehe..

PENCONTENG said...

aku suka lelaki berjambang kemas, rapi. ala-ala hindustan gituu. kepop kepop tak main lah. macam betine je hahahaha

FasiHaH SupiaN said...

haii kene mintak sponsor gak ke?haha

Puteri Iqa Izyan said...

aku suke janggut kambing. haha

nuruashia ♥ said...

berani2 pak ostad ckp dahi kpop mcm lantai jamban ye??? grrrrrrrrrrrrrrr.. pape pon laki nmpk macho what if ade janggut sejemput hek9!~ so no to beard hahahahha

alexa yussida said...

suka lelaki berjambang mcm adam cite adamaya tuh...

butterflyana said...

Fakta.

Lelaki muka bersih pastu ada janggut yang tak berapa tebal ala-ala farid kamil serius memang macho.


p/s : sila lah buat

Bella Bell said...

nah pisau potong daging ni.. ko amik la buat cukur jambang ko tu.. hehehe..


tapi aku rasa lelaki berjambang macho la.. cuma biar kemas sikit la jambang tu.. hehehe...


^^

Atiqah Wadiah said...

serrammmm tgk jambang..hehe :)

diana said...

suami akak ada jambang..
suka tengok tambah2 lepas dia trim pagi2 nak pi kerja.nampak
macho giler la.....
rasa geli2 je bila dia....
ok..sudah .tu komen ke arah geli2...
komen untuk 18SG

FaKArePa!n said...

umi ostad pon dah kna virus kpop tu..hihi

Qaseh dalia adelia said...

ari tu ada tertengok laki ni ye ada jambang tapi semart gila ,tapi ye botak n putih pastu de jambang ..pehhh mcm maher zain .. mujo de hencik kyle dah hahaks

janji kemas n kena pada muka r , kalau tak kena mmg tak semart ada jambang

fathiahRAIHANA said...

eh semat apa haha
cuma kemas tu la yg penting :)

sifu im said...

koyi mandul jambang..haha

sYafIk-wAy said...

muka aku takde ape2 pun , bukan niat aku nak jadi k-pop . hahaha

Princess Nur said...

macam mat bangla jer akak tengok lelaki berjambang ni..hehe

MerLe said...

ak x kisah pn laki aku ada jambang ke tade..asal kemas n bersih..jgn smpai bleh ada segala mcm mknn melekat suda... kemas tu penting yea pak ostad

asnizaziz said...

abang jambang! ahahaha:p

kiera'sakura said...

aku suka yg berjanggut!!!!

amalinazlan said...

muehehe aku suke lelaki yg berkumis

Eera Shera said...

aku x ada jambang pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved