ijat

"ijat..pehal orang lain sumer pergi kantin bergendang gendut mengisi perut..engko tak pergi.engko takder duit ke.."

"hurm ostad"

"nape ni ijat oit..ce citer sama ostad..takder duit ke..ke engko sedang mengalami insflasi ni"

"ostad ostad"

"engko dari tadi wat muka meced.pe hal ni..citer la..kang aku babap jugak bontot engko kang.."

"saya berjimat la ostad..impian saya nak beli BMW.."

"erkkk..engko umur berapa"

"14..ala dalam umur 24 boleh le kot tapau BMW.."



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

ijA said...

ahh, muda g nak beli BMW,..nak bawa mak die g jalan-jalan kot..bersangka baik..tapi budak2 g dah berfikiran jauh..

FasiHaH SupiaN said...

fuhh impian besar tuuu

Faaein Talip Roy said...

perghh.. ijat.. bagus betul.. aku yg dah 24 pun tak terbeli2 ketenya..

cik pulau said...

waahhh.. kelasssss ko jat,,,
hahahha

Iffah Afeefah said...

Ijat bercite2 bsar. Cm xcaye wakaka

Niena Pengembara Ilahi said...

huh...bagus tul dak ni,nk bli BMW hehe

lieynanilaz said...

besar impiannya....leh tercapai ke tuh..hehe..

Ieda Al-Habsyi said...

ustad, nak no tepon ijat, tetiba rasa nak ngorat, hahahahaha :)

SoLy SoLicious said...

semangat sgguh si ijat tu.. nk ngorat la..t boleh nek bmw..hahaha

Jiejah Gorjes said...

skang umo ko bape?? dah nak tercapai la ni ek kuikuikui

aimi said...

ngok lh.... aku ingt ape lh td

Ct Aja said...

uitt BMW??? hu3

chiLleD...!! said...

lama tak dengor khabar ijat..dh nak beli bmw dah yer

tinta hatiku said...

Memang la nak bersangka baik kat budak Ijat tu... tapi kalau dah rela blapar sbab nak simpan duit buat beli BMW nanti, tu bengong punya cita2 tu....

Hhhhhhhhhhh.....

aimie amalina said...

pehhhhhhhhhhhhh
berjiwa besoooo
hehehe

qasehraihan said...

wahhhh..ikut jejak kita tu..bmw time muda jelita..kakaka

Hanie_Dew said...

betul ke citer ni. macam rekaan semata mata je.

kalau betul budak tu memang berfikiran jauh ke masa depan.

diana said...

bagusnya...
rasa nak buat menantu je...
hhehehe...

cimot malas sign in said...

ijat bercita melangit...bagus!

Anum said...

cita-cita yang gempak

H.J said...

acu cek email nga peti surat..takut ado eh surat suh g ambik BMW..

EYQASARA said...

wawa.. semangat... ;)

Eera Shera said...

ijat, kalo jadi beli bmw tu, kite kawin ek.. :p

Jue said...

Wah kecik2 dah bfikiran jauh ke dpn..like!

kiera'sakura said...

nyesal lak aku x menabung dari umo 14 taun... klu x dpt dah BMW taun dpan.. kihkihkih

adrinaqamarina said...

dia menabung sehari singgit tu~ campur nak kawen sekali. okay la tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved