rabuku yang bisu...





bukan sekadar omongan kosong

32 comments:

Ijah EmoTemo said...

terbaik ;) pernah baca benda ni dulu2 heheheh

FizaFizz said...

alhamdulillah...haha :)

fiqaliqa said...

haha. hari tu jumpa banner dia kat depan masjid, besar gila kott. ingatkan betul2 jawatan kosong. hehe.

Anum said...

heheheh great

Dang Intan Duka said...

bgus jawatan ni..



peace

FaKArePa!n said...

mmg setiap hari apply..hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

pi isi cepat2

Niena Pengembara Ilahi said...

pi isi cepat2

niesasukasuki said...

alhamdulillah dah isi, kena terima tak tu tak tau lah eheee..

SoLy SoLicious said...

nak mohon!!

Faaein Talip Roy said...

jawatan paling masyuklah habuan dia..

[sutera kasih] said...

terbaekkkkkkkkkkkkk ustat jiji :)

diana said...

no telepon ada tak??
ekekekek

ika said...

wah . berbisa gila :)

Iffah Afeefah said...

Weh aku xnmpk pape

Peto (nurul izzati) said...

pehh. haha xD

Jue said...

pnah nengok ni di FB =)

psst: x brani p entry previous sbb nengok pix tu cam seram je ><~

**aku giler pnakut**

~Nana 귀여운~ said...

fuh....Jawatan kosong itu memang bagus..huhu

Mamachia said...

berfikir orang nak pohon jawatan ni...:-)

kiera'sakura said...

bgus sgt vacant nie..hihi

PENCONTENG said...

saya dah apply ostad.

Eera Shera said...

LIKE!

Zul Fattah said...

terbaik.. memang kena atas batang hidung r..

pisau belati said...

Pembunuh Tanpa Bayang :

pernah baca iklan ini di luar pintu pagar masjid.

delarocha said...

harap harap ramai ler yg try jawatan tu

Edy Zaidi said...

jawatan kosong sampai kiamat...:)

chiLleD...!! said...

terbaik dri ladang..tapi yang ni lah yang org tak kjar pon..hu

Liza @ Adzriel AB said...

insentif menarik disediakan
http://www.adzriel.com/2011/07/jawatan-kosong-insentif-menarik.html

Ainul Hayat said...

penuhkan vacancy nih sebelum terlewat

Liyana Zahim said...

Mendalam tuh..

aziekz said...

msti ramai,,yg bc ,,,lps tu ,,, xberminat..konon nya x layak...

tp,,ada mksud tersirat tu,,,:)

adrinaqamarina said...

jawatan kosong yang bukan sume pon nak apply. sobs. T___T *muhasabah*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved