raya sudah habis bro

"amacam raya bro..."
"bagi gua raya sudah habis bro"
warghhh esok dah mula sekolah..tertekan dan tetiba rasa berkonflik jiwa raga..start esok..aku kena hitung kira pulak ...berapa hari lagi kita mau cuti..worghhh..padahal kat sekolah..takder la banyak sangat pon kerjanya..kerja aku..kalo tak menyakat bebudak..menyakat cikgu laen..takpon menyakat pengetua..

memang semua blogger agak bizi mase raya kan..tapi aku rasa ramai jugak yang tak bizi sangat pon..saje malas nak hapedet sebab makan banyak sangat..dah nama lagi raya..bawak bwak kesian la kat perut tu weyh..mase ramadhan kemain lagi die berehat..mase raya..hambek opah engko..segala benda yang muat..semuanya disumbat..agak2 cacing dalam perut pon leh mati kekenyangan..

cam bese la..ektibiti terakher aku sebelom mula bekerja..membakar balik lemak lemak terkumpul.membakar lemak bersama si DIA..heaven...kot2 la.kang tak muat pulak nak pakai uniform keje..pas ni nak pakai baju pengantin lak..hisyy...



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

Zul Fattah said...

lu.. gua.. king.. lemang bakar.. ketupat palas... 5 star baru best bro..

Akak Kopi said...

amboi jiji gambo nak retis je. dah mcm khairul fahmi che mat je sekali imbas. :p

H.J said...

selamat bekerja bro..haha

i'm ezza haniza said...

kehkehhh ...esok dah sekolah ..uikss..sapa "dia" tu ?hahahha

FaKArePa!n said...

ostad jiji dah nak msuk keje..keh3..selamat kembali ke sekolah..

Hanis MY said...

biso dio jadi model loni...si Dia tu HJ ko haha...slamak la deh...

dill said...

saye skolah ari senin. esok cuti lagi. :)

dill.

Qaseh dalia adelia said...

dop make banyok pun ,derak jah kuat , ari ni kjo doh lau x leh derak agy grr

asnizaziz said...

wiwit! pasni nak pakai baju pengantin plak,,huhu

farhana yusoff said...

ingtkan anak murid je yang mls upenye cg pun mls gak ek..huhhuh

hira said...

ok la tu kan kalau tak muat. pakai je baju kahwin. eh, dah kahwin ke? hahaha :p

p/s : hulur-hulurlah kad kahwin nanti. lalalala~

nuruashia ♥ said...

hak9!~ kad nikoh tu jgn lupo nehh..

Rozuan Ismail said...

selaamt hari raya =). selamat bekerja lah ye

Lelaki Ini said...

hahaha
bagi aku..
raya kedua pun dah tak raya..
hahaha

~SaL IjOu~ said...

tu dia..jog ke..nak kene amek semangat gak ni~ ^^

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.

Sunah Sakura said...

kesian nkoo da kene keje...

Cik Eliza said...

bhahaha! kesian~ selamat memulakan hari kerja.

dah bau nasi minyak dah.ahaha!

aimie amalina said...

hahahahaa
sy x hupdate sebb x de tenet yg molek!
heee
camat ari aye ostad jiji
baru ari ni berkesempatan nak mai sini =]

EkaBukanMakcikKau said...

Hensengnyaaaaaaa mamat tu kim salam yak ? Hakhak

CIK IMAKASIHDANI said...

follow cikgu ! XD

alexa yussida said...

tmn tg.anis ke tuh?

koya xmuat baju:P selim je aku tgk

ir prof dr alia rosli said...

sok nak blk kolej sudah =((

geeds said...

bye2 holiday, hello work! tons of works!

Bella Bell said...

betul tu.. raya dah habis bro.. nak kena belajar pulak.. arghhhhhhhhhh... nak duit raya.. hahahaha!!


selamat hari raya beb.. :)

James Alexander said...

belum habis lagi la...


relax la....


kat sekolah nanti pon leh raya hape...

akoo pae said...

raye sebulan bhai~
heheh

*kawen nnt jemput akoo =p

aziekz said...

salam,,,
singgah bc,,
selamat mengajar...
selamat kembali sekolah,,,huhu

puteri ain said...

fuyoo . sipa si DIA tu ? haha

kiera'sakura said...

amin2... smoga cpt la ko jabat tgn tok kadi.. kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved