saya suka bau awak..

awak..sepanjang saya dah jadi teruna ni..tak pernah pernah saya nak berbedak bedak..sampai la itu hari awak kata pakai bedak boleh menyerap peluh..waaa..terkulat kulat saya dibuatnya..bekas bedak awak pulak punye la kiut miut..pinky lagi..

hasil berbedak
seingat saya kan awak...lasssstt saya berbedak...masa saya tak baligh lagi..masa tu muka saya pon bergetah bebeno lagi..menjadi pujaan makcik pakcik kat dalam kem polis utan ulu kinta..biasanya umi yang akan bedakkan saya..kat muka..kat perut..kat dada..kadang kadang sampai ke peha...

bila dah makin meningkat remaja dan dewasa...saya makin melupakan yang saya pernah dibedakkan..biasernya lepas mandi..saya sikat rambut..bulu ketiak kalo lebat saya sikat sekali..pas tu saya berdeodorant sikit sikit..tu je la..bedak bedak tak pernah lak nak pakai senirik..sebab ada orang cakap lelaki berbedak ni biasenye lelaki lembut..saya tak kisah..orang nak kat apa pon..lagi satu orang cakap..orang suka berbedak sebab badan dia cepat bau tengik???tapi awak tak pon..ekeke..

sampai la satu ketika awak sarankan saya berbedak..lagipon bau awak bes..cam bau baby gitu..rupanya awak pakai bedak johnson baby..lepas saya pakai bedak awak itu hari..sekang ni saya dah mula berbedak balik..kalopon jarang jarang sangat.tapi ada la jugak..sekarang bedak saya dah habis..taknak sponsor ke???awak kan suka lelaki bau wangi wangi..

p/s
itu hari masa HJ dok umah saya..saya nak berbedak mesti saya berbedak dalam bilik umi..takot terkantoi dengan HJ..



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

Ijah EmoTemo said...

err lelaki berbedak lelaki lembut? er err. heheh.

Anisa Hang Tuah said...

wah.dedomeinyeeee

Hanis MY said...

oloh paka bendat nak dio hehe... comannyo maso kecit...

laskar pelangi said...

hik3 ;D alahai pak ostad pakai bedak ugop..hek3

Sara Ali said...

saya x heran kot kalo laki pakai bedak sbb sy tngok abng n abah saya pakai bedak cooollll jer,,

yg mnjadi heran tu tang sikat bulu ketiak...

fist time kot dgr..
ingt dia nk kasi potong rupanya sikat,,,

adoiiii
lawak2

Eera Shera said...

pki baby johnson gak..

harum wangi cam bebi

Asyila Zainuddin said...

ala.. bedak je pun.. bukan pakai foundation ke ape.. hahaha..

SoLy SoLicious said...

nak bedak jugak..

syahirooAhmad said...

tapi laki mesti pakai bedak gak kan.. kalau tak nampak berkilat je bila kene peluh... :)

Iffah Afeefah said...

Bedak pon nk mlu haha

hj da taw bile bce entry ni

Rozuan Ismail said...

aku pon pakai bedak johnson baby tapi x delah pakai dekat muka.pakai kat badan dah la

diana said...

orang lelaki tak pakai bedak pun tak pe..
asal rajin cuci muka..

ada lelaki yang berbedak sampai nampak macam heliza..
ekekekek

Syazwan Che Deraman said...

aku berbedak lagi.
sapu kat perut jah.
hehe

Dang Intan Duka said...

tak yah malu2 nk berbedak..
relaks udah..
hahhaha


peace

nuruashia ♥ said...

hahahahah...laki kalo berbedak kompom macho..!!! ahahaha

[sutera kasih] said...

kalo busuk, pakaila bedak >____<

Ct Aja said...

hahahhaha, sikat smpai ketiak, bedak taruk tak...huhuhuhu

**::CIKNUURUL::** said...

bedak baby johnson aku kene kebas ngan adik aku weh,die bwk balik U,.hoh,.sape nak sponsor bedak aku ni?,.ggrr!!

Atiqah Wadiah said...

haha~berbedak pon nak sorok2..hehe

lini hasnan said...

Owos, pakai bedak la semak sikit. hahaha

Brilliant Marjan said...

adik2 lelaki remaja sy pakai je bedak..tp si abg tak pula..siap tayang hensem lagi..ish2..

H.J said...

haha..gua tak caya sama lu..lu mandi pom cincai2 je..haha.

aimie amalina said...

hahahaa
adoiiiii
ade gak cite cenggini
okeh jekla kalo laki berbedak
x salah pon =]

cik pulau said...

hahhahaha..
lawoknyo la..

kiera'sakura said...

bulu ketiak pn kasi trim erk? hahaha

Jue said...

Haha besa la lelaki pakai bedak. Ada yg pakai bedak serap peluh, bedak kaki etc hahahaha

Oh segan ngan H.J eh hahaha

Gayahspears said...

hahahahah..sengal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved