apehal gua macam sedikit bizi ini hari...

 bicara lensa..sama cam akak faein jugakkk




ini semua pasal pemaknan kat atas ni la..memandai pulak rakan sekerja nak kasi dinner geli geli malam ni..dah tergendala semalaman proses pembloggergan aku..
panjang umur..ada kesempatan..esok kita jumpa lagi ek..

p/s
awak..jangan tak makan pulak..nanti kang..perut awak masuk angin..makan ek..takkesah la diet awak tu..asalkan awak sihat sudaaa..




bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

make mmano nie?
pizza la tu

AdyBudika said...

takmo komen pasal makanan yg meggiurkan itu.. cuma nak datang bagitau yang saya ni kembar remy ishak

Hanis MY said...

Sedaknyo...makemano tow, Kawe sero si dia makey teruh lepah baco entri ni...

DuniakuAbstrak said...

proses pemblogeran..nasib bukan bukan proses pembogelan

nuyu said...

untung la awk...
nk2 jd awak jgk...
yerkk...hahaha

ekin.. said...

cantik gambar..fokus dye terbaik..lapar la pulokk nengok mknn2 tuhh,,=='

SoLy SoLicious said...

mkn xajak ha..isyk3....

diana said...

mujur perut dah kenyang..:p

Kalamhati said...

lawa teh gamba demo..hasil tembakan 60D ko ni?hehe

MerLe said...

nmpk sedak we la...sedak dop?

::sweet la awoks ni..hehe..moga bahgia & dipermudahkan urusan..amin~::

Syazwan Che Deraman said...

kengsom ko?

Sunah Sakura said...

nape aku rasa komen abg ady tu cam ade yang nak kene ketuk kepala aje...hahaha

wehhhhhh, cantikssss la gambo kali ni!

adwafarahin said...

nmpk yg hangit hitam tu..apakah?

Bella Bell said...

bila ntah ko nak belanja aku ni.. hahaha..


ewwww... sweetnye ko ni.. hehe~

ch000tz axoera said...

hahaha nice shooot!...

aimie amalina said...

aiihhhhhh
dh jadi pelajar dslr terbaik ni =]

Eera Shera said...

cantik gmbr tu..

Rozuan Ismail said...

nice shoot.boleh ambik lagi ok

Qaseh dalia adelia said...

oo melantak ghupenye
baiklah awak , tq for caring haha

ghost writer said...

bizi-bizi pun sempat lagi nak update.pantasnya teknologi.hihi

Umie Artoqiemie said...

makanan! nyummm everywhere..

entry ni ke? - http://u-mie.blogspot.com/2011/09/edit-gambar-macam-umie-artoqiemie.html

hira said...

fuhhhhhhh.. sedap! ehem ehem. awek diet ke? huehue.

kiera'sakura said...

cantik dh gmbr tue... terliur lak aku... :p

Puteri Iqa Izyan said...

lain kali belanja aku pulak. hehe

[sutera kasih] said...

sambil mkn smbil singgah blog ni

H.J said...

wak bokeh gambar matku tuh..haha

Zahir Turion Ultra said...

wow... like2 :) bokeh gler2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved