bulu idongmu menganggu aku

sedang abang dollah melayan sinetron anakku bukan anakmu bukan jua anak tirimu..datang isteri kesayangan tercinta bergesel gesel kegelian dengan abang dollah..abang dollah tetiba rasa janggal melihat wajah sang isteri...lalu bertanya si pe'ah...
 
"bi..kenapa bi semenjak dua tiga hari ni..tak berapa nak tengok pon muka ayang bi...apa yang tak kena dengan wajah ayu ayang yang bi dok puja puja masa zaman kita kapel kaple dedulu...apa wajah ayang dah wujud kedutan kedutan ke bi...patot kah ayang kasi cucuk botox bi???patotkah ayang cari bomoh susuk bi..patotkan ayang buat pembedahan plastik bi...kenapa bi macam tak lalu nak tengok muka ayang..bila bi makan pon..bi nampak macam lagi kempunan tengok ikan kering dari muka ayang..kenapa bi...kenapa???
"hurm..ayangku..kenapa bertubi tubi persoalan yang ayang tujah ke benak kepala bi yang dah semengah jugak benaknya..hurm..bi tengok muka ayang pon tak banyak sangat perubahan..ayang masih jelitawan dihati bi..ayang still bidadari disanubari bi..tapi ayang..hurmmm..
 
"tapi apa bi...ayang dah nebes tak ketentuan ni bi..
"bi suka tengok ayang..wajah ayang..sejak kebelakangan ini..ada sesuatu diwajah ayang yang mengganggu bi..bulu idong ayang tu..dah berhelai helai dah terkeluar..geli jugak hati bi nengoknya..sebab tu bi lagi rela merenung mata ikan kering dari merenung wajah ayang...tapi bulu idong ayang lentik la..ayang pakai mascara ke???
 
"isyy biii ni..gatal....(sambil mencucuk idong kaver bulu idongnye..)





bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

HAHA...

Iffah Afeefah said...

Org bace geli.

Ps: kalo tkuar bole trim ksi.bersih n kms kn

FaKArePa!n said...

adoiiiyyyaiii..hahahah

Hanis MY said...

Oloh la peah g kerat nu...

aimie amalina said...

haha
kene sediakan vacuum khas utk idong =]

nur Muhammad said...

over filtered,,..

SoLy SoLicious said...

OMG...

ILA HonEyBuNNy said...

hahahhah...tau xpa...gelisss eh baca....

bulu idong kekekek

KaK LimAh Si SupiR said...

ahahha..gelak guling2 kaklimah bace :P

kechixx said...

haha;p

akoo pae said...

erk??

diana said...

hahahah...
geli geleman baca entry nih..

Sunah Sakura said...

tak senonoh betol nkoo ni

laskar pelangi said...

amboi3...geli membacanya..kih3 =D pak ostad dah boleh wat novel nie..

intan.maisarah said...

imaginasi tinggi ko ni

Eera Shera said...

geli sampai gugur bulu idong ku

TheChekJah said...

patut la ikan kering menjadi pujaan... ikan kering tak de bulu hidung... keh3...

ghost writer said...

kobau pun tau kaver bulu hidungnya kalau sudah panjang dengan lidah.

haha!

cik pulau said...

olohh. berat molep..
malu kokram.
hahhaa

gadis kepastian said...

hahaha

NanaStrawberry said...

haddoii

Ct Aja said...

owos........huhuhuuhuhuu

kiera'sakura said...

hahahahaha

sengal!!!!

~Nana 귀여운~ said...

citer ni dah penah ku baca....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved