rabu yang bisu:::::tujuh hari tanpa ALLAH

untuk awak


p/s
ramai jugak blogger yang kondem kalo dok buat entry wordless ceni..nampak sangat pemalasnya..tapi bagi aku..apa apa je yang mampu bagi kebaikan kalopon sebesar zarah...maka satu perkataan pon lebih bernilai dari seribu juta ayat yang hentah hapa hapa..so apa salahnya..kalopon mampu bagi sebesar zarah kan..tapi hari ni hari selasa kan..ekeke



bukan sekadar omongan kosong

21 comments:

Cinderella said...

nk share boleh?

aimie amalina said...

^____________________________^

aimie amalina said...

^____________________________^

Syazwan Che Deraman said...

eh, hari ni hari rabu ko?

Syazwan Che Deraman said...

eh, hari ni hari rabu ko?

Eera Shera said...

hampir terpecaya hari ni rabu

alexa yussida said...

sukahati je tbe2 dah rabu..cuak aku apsal mngu ni cpt sgt berlalu ..

TAIKO OTAK said...

kalau harini hari rabu aku dh melompat gumbira sbb semakin hampir dengan jumaat=bbwb..wehee

kembatolo™ said...

aku supo mg gop jie. haha.
ingat ko mg saloh hari. kahkahkah

lieynanilaz said...

advance...haha...

Anum said...

x kisah je

RaraTan said...

awwwhh . *wordless :DD

kiera'sakura said...

selasaless la cm tue.. hhahahaa

vampire's lovex said...

wow hebatttt.... x terpikir pon..

haah aku pon x pasan hari ni hari selasa =.=...

ghost writer said...

menarik jugak dowang buat kat nama hari tuh.

Niena Pengembara Ilahi said...

kena wujudkan selasa kurang ayat..

Hanie_Dew said...

aku perasan hari ni ari selasa. aku ingat ko nak wat auto post besok. hahahaha

siti kektus said...

ye. hari ini hari selasa. lalala :p

KuNanGKuNanG said...

baca n3 ni teru jd confius, rini selasa ke rabu? hampir terperdaya...huhu

Iffah Afeefah said...

Patot post sok

tp dulik org ckp

y pntg ape Allah ckp

fiq. said...

meaningful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved