sahabat kawan dan teman

hidup tak bermakna tanpa teman...sahabat dan jugak rakan taulan..macam kata akak bebunga jepun ni..bila ramai kawan..kita memang seronok...hentah hapa hapa kan akak tu..isyy..aku juga seorang kawan..kawan kepada kawan kawan..teman kepada tutt2..sahabat kepada sahabat...akak tu jugak seorang kawan..tapi ramai kawan yang suka prank kan kawan sendiri..dan aku tergolong dalam golongan sebegitu rupa..lagipon prank kawan sendiri ni dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim..macam gambar kat bawah ni..haaaa




p/s
sapa sapa nak DSLR..nikon d3100..harga RM1300..sekali dengan lens s 18-55, filter, converter charger, beg galas.Pm fesebuk akuu




bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

bobiedanbad said...

saya seorang sahabat kawan dan teman :)

azalia hjsalleh said...

kalaulah dh bergaji
confirm aku manusia yg nak beli dslr tu

Sunah Sakura said...

ceytt..keji punya kawan macam tu...patah lengan n berbenjol dahi kot...

Rozuan Ismail said...

apa beza teman,sahabat dengan kawan ye?

sergeant keroro said...

haha, free dah la DSLR tu. member kan

AININ SURAYA said...

nak prank pun jangan lah sampai melebih lebih pulak kan

kiera'sakura said...

seram lak aku klu prank cenggitu ghope

Bella Bell said...

untung la ada sahabat... hehe~

Iffah Afeefah said...

Wah juai dslr plak

cik yuki said...

hehehehehehehehe ak lah tu,

aimie amalina said...

ayooooooo
kalo kene btg idung sendiri x taw nak mrh ke ape
hahahaa...

Eera Shera said...

syok weh kenakan orang..kah3

Hanie_Dew said...

gile prank sampai camtuh memg haku humban dalam perigi buta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved