ungkapan emas


tapi ramai dikalangan kita yang menurut apa yang direncanakan mereka kalaupon bersemangat menzahirkan kebencian terhadap mereka..apakah??????



bukan sekadar omongan kosong

21 comments:

Anisa Hang Tuah said...

bijak

Eera Shera said...

patotnya hitler bunuh je semua

Faaein Talip Roy said...

fikir-fikirkan..

Iffah Afeefah said...

Erm rase nk bnh seseorg

Niena Pengembara Ilahi said...

banyak...

Niena Pengembara Ilahi said...

banyak...

SiS NaD said...

Salam Inchik Jiji...

Kalau nak ikutkan Hitler ada masanya berada d kalangan kita (Islam)...

Sunah Sakura said...

hurmmm....

Warna Warni Kehidupan said...

ambil iktibar dan fikir-fikirkan

aimie amalina said...

hurmmm
macm Ustaz Pahrol cakap,

bangun subuh pun agak susah, apetaj lagi nak berjemah, sedangkan Yahudi amat takut akan Jemaah pada waktu subuh tu..

hurm...

bobiedanbad said...

ramai...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kena fikir lbh mendalam lg

hira said...

dah tengok dah artikel ni. tapi tu la, ada hikmah juga disebaliknya~

siti kektus said...

Hmm.

SoLy SoLicious said...

hitler oh hitler..

ch000tz axoera said...

heil hitler!!!!!!!

Rozuan Ismail said...

hitler pon tahu kejahatan yahudi

fRaMe+LenSeS said...

ahhaaa.. like. :D

izfanora said...

melaksana itu xsemudah berkata-kata..

Hanie_Dew said...

ada orang kata hitler tu tak wujud.betul ke?

cik yuki said...

hmm ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved