ustazah pilihan gua



 

antara pandangan pandangan yang  bukan sekadar harus diambil kira..
tapi WAJIBBBBB...
renung renungkan..
berapa ramai mereka yang mengetahui pasal agama berani menyuarakan pendapat mereka..
sedangkan mereka mampu seadanya



bukan sekadar omongan kosong

49 comments:

Amirah Adnan said...

seb bek aku tak masuk..ekekeke

aimie amalina said...

emmmm
so cam ne osatd jiji
bole ke diok program ni?

aimie amalina said...

typo sokmo aih
hahaha
idok*

aida said...

dari awa2l lg da musykilsal pgram nih..hoho

[sutera kasih] said...

urmm..wanita itu pemalu sifatnya.

intan.maisarah said...

kim salam kat ostazah pilihan lu tu

Cheq Sue said...

takot satu hari nanti jadi riak pulak...

Bella Bell said...

ooo.. program ni.. ada gak aku baca pagi tadi pasal gambar tu..

nuruashia ♥ said...

hahaha..bru rase nk join ustazah pilihan hahahaha

ghost writer said...

'memahami dan beramal dengan ilmu agama bukan seperti exam'

setuju!

AdyBudika said...

jum kita kawan....

cinnamon.com said...

salam kenal,saya singgah sini..

cik pulau said...

aku ada dgr gop ore duk kecek pasal benda alah ni..
imam muda tu ok lah..
tapi usatazh pilihan..
ehhmm..
renung-renungkan..

Eera Shera said...

nape la dorg x rujuk ustad2 atau org yg arif hal agama ni. mungkin x ramai yg berani bersuara. ustad2 kt atas tu caya la

❀Hanim_RosLan❀ said...

ini sume strategi yahudi..

Ujie said...

-nak buat boleh, tapi tak perlu buat program tu kat tv.
-mungkin dah ada 'org agama' yg tegur kot..cuma tak diendahkan. biasa mcm tu lah.

Syazwan Che Deraman said...

aku tak setuju programe tu.

Kalamhati said...

byk hok tak moleknya kot..huhu sbb jd tatapan umum

SoLy SoLicious said...

comel goh pilihan ostad...

syarifahsidrus said...

strategi tv la semua ni..tak taula nak komen ape

Faaein Talip Roy said...

ermmm.. aku layankan aje.. tapi betul lah.. makin lama.. makin tak best pulak.. bagi aku lah..

ustazah pilihan kau tu memang comel lah.. huhuhu..

Sunah Sakura said...

ko pasang la button twitter weh..leh aku twit entri ko..

laskar pelangi said...

tula kan..xptt ada rancangan cmtu..

Tasha said...

bukan semua bnda blh di entertainkan ye...

Amirah Adnan said...

p/s:

adik aku form 3. dye ckp nanti nak sekolah kat maahad tahfiz bile form 4.tapi x leh kei masuk mase form byk doh? maahad ko cemane?

bebot said...

auwww....comey budak kecik itu...pandangan mata yang masih suci...:)

Qaseh dalia adelia said...

owh program ustazah pilihan tu ke .. tgk sekali hurmm pastu tak tgk dah .. ntahlah ..

bobiedanbad said...

comel ustazah pilihan awak.
Jika semua hendak di "realitikan" salah benar kadang2 di ketepikan.

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

ustazah pilihan aku ialah mak aku ...*eh..tibe2 je...

Tulus Sweet said...

budak tu...aku kenal..yg kat FB ko tu kan! hehe

maCy said...

fahrin ahmad kua der kat iklan

MerLe said...

ustazah pilihan aku arwah nenek aku...

rindunye kat dia.. al-fatihah..
::emo tibe2::

♛ Azie Azra ♛ said...

aku tatau psl rancangan ni. ade ke? hmm. ustazah terbaik still nenek aku :)

enEnfeeL said...

kalu betul2 nak jadi ustazah, xmasuk program nie pun xpe :)

kiera'sakura said...

kdang2 yg ditegur x endahkn yg menegur..

DuniakuAbstrak said...

bagi aku tak salah program tu selagi tak melanggar garis panduan agama kita

benda baik kita sokong

biasalah dalam menghasilkan sesuatu pasti ada cacat dan kekurangan

apa yg kurang tu kita perbetulkan

'kondem menjatuhkan' dan komen membina adalah dua perkara berbeza

El-Janna said...

hhihkk grr geram je

Zul Fattah said...

aku stuju jie..

Rozuan Ismail said...

aku tak tercalon dalam ustazah pilihan pon,sedih..

Rozuan Ismail said...

aku tak tercalon dalam ustazah pilihan pon,sedih..

roq said...

hajah halimaton fumakila fairy......dah lame aku votre ustazah ni....hahah

ko! blog ko best! sekian terime kasih....ingat aku tak?

FaKArePa!n said...

ade gak tgok gmbr ni dlm FB..

Cik Eliza said...

xde astro...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

renungan mata ustazah tu menarik!

Tuan Cimot said...

dah strt ke progrm ni??
bila part prempuan ni, kena jaga byk...

FasiHaH SupiaN said...

xde tv nk tgk

Run Away said...

ada tengok gak sekali...;d...ok lah walaupun peserta dia biasa2 jew...;d

Gen2Merah said...

saya pun macam tak sanggup nak tengok rancangan ustzah pilihan tu.. tak sanggup.. ehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

budak kecik tu comel lah anak ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved