wordless wedd:::jangan diucap...


p/s
nak tau lebih detail..ni hah...pi SINI



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

Rozuan Ismail said...

try jiji bace link tuh

Perlu diberi perhatian bahawa, mengucapkan Selamat hari Krismas kepada kawan-kawan non-muslim atas alasan menjaga persahabatan dan perhubungan (bukan atas dasar aqidah) adalah harus, tetapi merayakan Tahun Baru dengan pengisian-pengisian mungkar di dalamnya, itu adalah haram.


p/s kalau kita wish sekadar nak jaga persahabatan kita dan tunjukkan Islam itu indah,rasanya x salah

lieynanilaz said...

hoho...dah baca dan paham...:)

iz said...

err..klau kita berziarah dekat umah jiran2 hindu..pastu cakap tahniah..

errr...macam x kena je?!

Cik Eliza said...

wowww. :O

Iffah Afeefah said...

Ramai tataw tu

mas saari said...

yang penting niat kita tu! janganlah ucap seolah2 kita pulak yang nak raikan...

cimOt said...

slalunye tak kuar pon..sebab slalunya jam musim2 camni..no chance to meet and greet..haha

ahsfantasy24 said...

Nice info! :)

Eh?:
1. Aku tak rela dia buat kau macam sampah.
2. Memang sakit bila terpaksa melepaskan kamu pergi.

laskar pelangi said...

owhhh! baru tau...thankssss jiji ;)

Puteri Iqa Izyan said...

mcm mane pulak dgn ni. ce bace.

http://ustazlove.com/blog/2011/10/selamat-hari-deepavali/#axzz1br8eo5iI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved