ada aku kesah..

ada blogger sentap weyh kalau komen komen kat entry takder bersangkut paut langsugn dengan etnry tu..siyes ni..hati dan perasaan manusia bukan semuanya sama..jadi aku rasa perkara biasa la tu kalau ada yan gjenis mudah terasa..mana taknya..kemain die taip entry sedih..tetiba tang komen hepi kemain respon diberi..

taip entry pasal kura kura peliharaan baru je meninggal..tapi tetiba tang komen siap kata bestnye cengkodok goreng..gila tak sentap tuan punya blog..tengah tangkap leleh kekura kesayangan mati..apekes pulak terkeluar komen cengkodok best..

memang ye..ada blogger tak kesah sangat tang komen..ada yang kesah..tapi kita kena jugak le jaga sensitiviti perasaan orang kan..macam le aku ni jaga sangat..aku senirik pon kekadang main komen je hentah hapa hapa..lain orang lain perasaan...kan

tapi kekadang kena tengok atas entry tu jugak kan..berbaloi ke tak tinggal komen????ye ke cam tu..



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Rozuan Ismail said...

haha,entri aku mmg ko komen ikut suka kau je.muahaha.aku pon sama.hik hik.no hard feeling ok

محمد رازيق said...

haha.. nak komen kena pikir 2 -3 kali nih.. haha.. der, ada masa mehlah lawat blog aku.. hehe

iz said...

x syok kan cerekarama malam nih?

naziyatul fatihah said...

bosannya aim 18 ni...

FaKArePa!n said...

aku suka komen mengarut... hahaha

aimie amalina said...

ye pak ostad
sebab ikot suke tangan jek menaip kan..hehehe

Iffah Afeefah said...

hahaha contoh terbaik komen ko n geng

tpi tak kuase nk terase

Iffah Afeefah said...

hahaha contoh terbaik komen ko n geng

tpi tak kuase nk terase

[sutera kasih] said...

sy tak kesah jgk kalo org komen xda kaitan dgn entry hehe

alexa yussida said...

annoying weh lipas ni..duk nitah depe mato :P

visitme@FaTiN cOrNeR said...

haha.janji ada komen..dari takda langsung..

kiera'sakura said...

bese la tue ade jgak org spesies hati kulit popia nie...

Wilayah Sepet Kuku said...

kesian kura-kura tue..dah ajal dia smpi cepat..hahaha

Peace :)

Hanie_Dew said...

ala ko mmg suke komen ikut suka hati ko kan.ngaku je la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved