entry gedik

"erkk saya takut gemukkk...takut perut saya berlipat lipat macam kain beburuk..erk.."

ceyt..menyampah tol...memang ni antara akibat dan kesan daripada diet melampau lampau gua setahun yang lepas..tak caya..baca sini..gua jadi trauma untuk makan..gua trauma nak melantak dan menyantap makanan makanan yang begitu memberahikan peperut orang lain..sampaikan ada yang dok kata kat gua..gua dah hilang nikmat makan..hadoi..tapi realitinya..gua memang trauma yang teramat..bila gua bangun pepagi..gua pandang balik perut gua..celah ketiak gua..gua bersyukur kerana tak wujud lipatan lipatan maut seperti dahulu..gua selesa pakai baju yang gua berkenan..gua selesa pakai boxer yang ada bunga ala ala hawaian style gitu..

tu pasal gua trauma nak makan banyak banyak..nak makan tak tentu arah..bukan sebab gua hilang nikmat makan..dalaman gua kekadang meraung raung nak makan..tapi gua tahan..tahan..tahan jugak..tapi kekadang tu ok la nak makan pon..sikit je la..agak agak la jugak..lagipon gua nak sihat..sihat tu yang penting..gua nak sentiasa sihat untuk mereka mereka yang sayang gua..baru la gua dapat jaga orang yang gua sayang..


gua rasa ni entry gedik..gedik tak gua????

p/s
tuan punye header kat bawah ni dah cari pasal dengan gua..
dikatanya gua punya muka macam ezad mana hentah..
gua taknak ezad..gua nak pan asia jugak..gua punya cutting model ape
cer klik header die kalo tak caya..nyampah..




bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

Iffah Afeefah said...

xgedik
aku ske entry ni
baikkan aku?

FasiHaH SupiaN said...

hmm nak diet gak la cmni

reenapple said...

xde la gedik sangat... =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

baik ostad..akak pun kena tahan diri jg makan cam jiji gak la.takmo ada lipatan lemak lg.


mish kata jiji cam ezad eh?tp muka ezad bulat sikit, jiji panjang sikit.tp mirid la juga..hak2.ezad rendah la mish.jiji tggi 179cm.haha.tak leh byg jiji bergelek menari cam ezad

Lea Isnawi said...

mcm ezad exist ker?

diana said...

akak pernah gemuk melampau...
sekarang dah tak lagi..
tapi tak de trauma pun..
kan best kalau trauma jugak..
senang sikit nak kawal makan..hehehe

Rozuan Ismail said...

bukan ke ko mmg gemuk ke jiji.haha

Munna said...

weyyyyy...budak tu lebih gedik dr entry ni haha

Anum said...

ok je entry nie
makan sedikit utk sihat
hehe

Hanie_Dew said...

siyes mmg beza ko yang dulu dan sekrang. perbezaan yang menakjubkan!

ko masuk the biggest loser asia ke bole jd kurus cenggitu jiji.

Panggil Aku Han said...

xdela gedik..
serius teruja tgk perubahan tu..

BENA said...

ok cuba bagi gamba kau time gemuk lepastuh kurusssss . heee ;)

cimOt said...

caner gedik tu jiji??

najihah sahami said...

hahaha...nyampah2 manja ye dok??padahal suka la tu org ckp cm retissss...

kiera'sakura said...

klu aku kte gedik ko sentap x? bahahahaha :p

bobiedanbad said...

aku nak diet tapi, tak pernah berjaya warrrrgh tension.

azwa amani said...

eiyyy gedik betul ostad ni...huhuhu gurau je...huhuhu

errmm, yg penting sihat,..

Umie Artoqiemie said...

lelaki pun takut gemok ye.. lelaki gemok la bagus. boleh buat bantal..

Faaein Talip Roy said...

aku trauma kurus je memanjang.. camne pulak.. hahaha.. adoi..

tapi.. aku tetap nak gemok!

Faaein Talip Roy said...

*ha,ahlah.. sekali tengok gambar atas tu ada rupa macam ezad exist..
dulu aku pun nak cakap cam tu gak.. tapi disebabkan ko dah perasan macam fahrin ahmad.. so aku senyap ajelah.. hahaha..

Puteri Iqa Izyan said...

aku mmg takut gile gemok. tp aku makan 24 jam. hahaha. last2 gemok jugak. demn.

Bella Bell said...

pesen orang yang suka perasan lelaki pan asia memang cam ni.. hahahahha..


ewww.. gediknyewww awak ni.. kah kah kah~

**::CIKNUURUL::** said...

memang!

Sunah Sakura said...

ko gemuk ke dulu?

SoLy SoLicious said...

wow..gedixx gilos..hahaha

Asyila Zainuddin said...

aku takmo gemuk, tapi makan makan jugak.. muahaha..

aimie amalina said...

pehhhhhh
bagus la weh

ce bg tips skit
aku ase aku perlu la tips tu
hehehehee =p

Amirah Adnan said...

aku pun tgh diet skang neh..haha

Hanie_Dew said...

iklan ko suma dialog siam? dah ko bukak chanel siam je.

Zul Fattah said...

gedik ape nye? biase r tu ji.. aku nk gemuk ji.. boleh ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved