hidup aku hidup korang

hidup sehari hari..cenggini je la gayanya..bila tilik leklok..benda yang sama je jugak dok buat..kekadang ada yang kurang..kekadang ada penambahan..kekadang ada macam macam..kekadang tu kosong dan kelam...tapi itu la kehidupan..kita yang melalui kehidupan..kita jugak yang rasa bermacam macam perisa kehidupan..biar la benda yang sama kita lalu hari hari..pastikan..biar ada penambah baikkan...biar ada je usaha nak bawak belakan untuk dibawa PULANG

ini pesan abang long untuk diri abang long sendiri..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

Anisa Hang Tuah said...

all the best abg long

ghost said...

nampak gayanya kena pegi bercuti riang tirana lar jawabnya.

aamalinaazman said...

huuuuuuuuu
emmmm,memang sejak akhir2 niii sameee jek..
maceh abg loonggg!

Puteri Iqa Izyan said...

aku ah ni macam ni hari2. huhu

Anum said...

pesanan yang baik abg long

Unknown said...

lg bz lg bgus.. xde la bnyk sgt masalah pribadi.. huhu

nsk said...

aku selak kamus cari maksud belakan. apatu? hihi =D

Unknown said...

erm pesan abng long kpd adik2 skali a weh

Ceiler Mun said...

"belakan untuk dibawa PULANG.."


jap, jap. belakan tu apa weyh? hehe.


lama dah tak datang blog ko. blog jiji, sihat tak? *tak mau tanya pasal tuan dia. he he he.

Unknown said...

bekalan la..:Phehehe

aliarosli said...

sejak bile kw pakai gelaran abg long nie???

sejak bile kaw tuka header?

ek, lame betol aku tak datang sini

Anonymous said...

si Bella tu tak habis habis cek typo error orang.hahahahha..

makacih bang long. eh aku kene panggil ko abg ke.

Abu Zafran said...

hahaha,...suka entry ni...terbaik


Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

IPAD 2 FREE untuk ANDA

Jom cashout duit korang dengan

PRASEKOLAH FREE UNTUK ANAK ANDA

Sunah Sakura said...

kelakar lak tengok..siap kongsi ngan labmate sebelah,..

Faaein Talip Roy said...

"belakan"

jadi bahanlah ko lepas ni.. hahaha.. ;p

jahat aku gelakkan orang.. aku pun kekadang tertypo jugak.. adeh..

Liyana Zahim said...

aku ske perisa vanilla.. sedap die ade rase lemak2..

Mutiara Bernilai said...

ha? dah jd abg long pulak? :P

esaimen-tdo-kelas-esaimen-tdo-kelas.

qwert. said...

Tulaa. macam dah ada jadual tanpa sedar kan.

BeloG MTT said...

Esok gi kerja nak bawak belakan lahh.. Jimat sikit..

K said...

abanglong paham

~Sal Ismail~ said...

mudah2an hari esok yg dilalui sentiasa lebih baik dari yg semalam~ =)

Eera Shera said...

juz follow the flow..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved