wordless wed yang tak berapa nak aci sangat


p/s
gua tak leh nak wordless bile tengok gambor ni lepas subuh tadi..
terkicit gua dok gelak..teringat balik kenangan lama..
mana mana geng sekolah lama gua yang tertengok entry ni kat blog gua..
tak yah nak poyo poyo konon tak lalu makan megi dalam baldi..
ek eleh..cara ni khususnya berlaku tatkala lebihan megi sebelum pulang bercuti kerumah..
dah bila habis cuti..kompom akan berlambak balik stok baru bawak ke asrama..




bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

fairuz said...

euwwww nasib baik aku tak pernah duduk asrama. -____-

Puteri Iqa Izyan said...

aku tak penah pun buat keje tak senonoh ni.

aku dgr cite lelaki suke sgt buat. ^_^

kembatolo™ said...

dale baldi xajim ag, kalu cetong tu biasoo.. hahaha

Nia Ridzwan said...

makan meggi dalam baldi betul2 wujud rupanya @_@

Yatie Awang said...

wahhhh....satu baldi makan megi..ini tak payah makan seminggu ni hahahaha...macam bulan puasa pulak, sorok2 makan

FasiHaH SupiaN said...

haha aku xpernah la wat ginii

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aku cam pelik je.. nape majority budak2 laki suka je mkn maggie dalam baldi ngan gayung yerk? huhu =.='

Anum said...

hahahha, kenapa kena makan dlm baldi nie

Iffah Afeefah said...

aku makan lam bekas besar
xla sampai baldi cm ko

Juliet_iRa~" said...

wahaha..dasyattt!

sy xpnh buat camni even dok ostel pon!

lelaki je y suka buat camni kat aspuraaaa..

tak senonoh!;p

azwa amani said...

ehh..perempuan pun pernah jgk makan ni... dalam gayung/cebok pun ade tauu...dasyat..rindu plak zaman asrama tuu

**::CIKNUURUL::** said...

hah!! jijiii,.hahaha,.aku xpernah lak buat camni selame duk hostel dulu,.haihh,.budak laki je kot kan?..err

BeloG MTT said...

Umanggaihhh.. Meggi semangkuk pon kadang susah nak habes kan..Tambah sebaldi gini..

Selamat tak pernah duduk asrama.. Hikhik :D

Liyana Zahim said...

Weh saka hape ni? Hahaha.. Oit.. Program aku tu mmg la bku jiwang2.. Tp motif bkn utk jual bku pon.. Nak main2 je.. Suka2 rmai2.. Tak suruh pon beli bku2 tu.. Jomlah!!! Heee~

cik panadol said...

kalau xde bekas sgt pon, tak sanggup aku nk makan dalam baldi! huhu~

kiera'sakura said...

errrr aku x penah merasa dok hostel jd nye aku x penah wat cenggini... hihihi

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. sedapkan.. marveles tu..

Asrul "iLham" Sany said...

dh takleh tgk megi dh...

aimie amalina said...

kakakkkaka
weh
budak2 laki memane kat asrama mang cenggini kan
dlm baldi la
dalm gayung la
adoiii

hehehe

cik violet said...

melampau giler makan dlm baldi tuu..heee

Hanie_Dew said...

aku tak penah lagi la makan dalam baldi.

periuk besar ada la.

Paradise Gal said...

tak lalu... mcm mane boleh makan lam baldi

PUCCAnis said...

aku teringin buat la plak tengok die yg sedang melahap tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved