wordless weddie::ekspressi wajah stalker

p/s
pestaim shoot wed..budak ni jadi stalker aku..sekali aku shoot pic dia.hambik nak..memang umpphh die kasi expression..ni ekspressi wajah seorang stalker ke eh????



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Sunah Sakura said...

entah...ye kot cenggitu..cer ko cermin muka nkoo, ada sama macam tu tak? kalo ye, ha...ye la kot..

Cik Bhulat said...

malu2 budak ni senyum =]

Rozuan Ismail said...

gebu sungguh wajah stalker.hehe

lynnaiza said...

lol.seriusss muka stalker betul niiii.hahaha

~* chirpy_chummy *~ said...

hahaha... xterkata!

Cik Pulau said...

perhhhhhh....

Iffah Afeefah said...

errrrr

Faaizz d. Zul said...

peh!
renungan penuh tensi

diana said...

jiji nak tanya ni..
boleh ke kita orang islam
jual benda2 yang haram kita makan lepas tu duit tu kita guna untuk buat belanja..

contohnya macam dia tangkap katak,biawak,ular,babi lepas tu pi jual kat restoran cina..
boleh ke macam tu???

~Nana BamBam~ said...

skali die renung cm tuh...seksi plak..haha

qasehraihan said...

ye ye je ko ni..
sbb ko stalker yg salu buat wajah gini ke??hehe

laskar pelangi said...

senyum paksa tu..hik3 =D

kiera'sakura said...

hahahaha.. ko pown die nk je jugak...

Faaein Talip Roy said...

budak tu kaver2 lah..

dia kata

"pakcik ni.. sibuk je nak ambik gambar saya"..

hahaha.. ;p


ko guna flash?

Wilayah Sepet Kuku said...

as salam,

somellah bhai ini budak...pipi ngamsoiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved