nenek ku nenek mu

PAGI  tadi saya bangun pagi pagi lagi..saya bagi ikan ikan saya sarapan pagi..lepas tu saya pergi semayang subuh..pas tu kan..saya pergi la joging..then saya terjumpa nenek ni..saya snap la gambar die..sebab die buat aksi memang gebang gile kot..saya tak sangka..saya rasa macam nak jadi kipas susah mati nenek ni la..saya cuba jugak buat..tapi lain pulak jadinya..

dah tu korang adoooooo...









bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

FasiHaH SupiaN said...

owh nenek nie....dy memg famos

Iffah Afeefah said...

Aku bdiri pon mcm tempang

xdpek nk buat

najihah sahami said...

hahah..hebat nyaaaa nenek ni. buat nenek angkat lah.

aimie amalina said...

gagagaaggaa
maw tertonggeng aku kalo buat ni
hehehehe

diana said...

tu dia..
ngeri tengok..
tapi hebat la..
mesti praktis dari muda lagi..kan??

Nalisa Syahira said...

caya ah nenek , nak kenal boleh ? ada fb ? haha .

Rozuan Ismail said...

bior betol nenek ni. boleh masuk gimnastik

Paradise Gal said...

nenek.. saya salute lah..!!!

amy syahirah said...

biau betikk !! style la nenek ! :\

Kalamhati said...

hebak mokcik ni..

Rain said...

tiru aksi nenek ni tadi, now in ward. =.=




:: belum kuat stamina

azwa amani said...

dasat betulll :P

Ummu Ukasyah said...

kalau nenek ummi buat macam tu... sebulan tak boleh bangun dari katil.. cukuplah berkebun..

Sara Ali said...

wow....
hebat sehhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved