lelaki bela menatang chumil caring..ye ke???


chumil kan renab renab tersebut..geram geram je aku nak gigit hidup hidup renab renab tu..gigit renab chumil dimaafkan..gigit manusia chumil mau maunye kena pelempang..takpon cuber la try gigit manusia chumil yang dewasa merata rata kalau nak cium tapak selipar jamban..orang cakap..lelaki kalo dok bela menatang menatang chumil macam renabb chumil gini..bela kucing yang chumil chumil..lelaki camtu katanya leh tahan jugak caringnya..penyayangnya..betol ke???

aku pon ada bela menatang chumil jugak ni hah.. 
 PAPPU
 chumil cam tuan dia jugak kan???



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

miss atie said...

penah gak dengar org ckp lelaki yang bela binatang ni penyayang.. betul @ x, xtau la...

i'm ezza haniza said...

tuan dia tak comel langsung. menatang ni comel.hahaa

Ujie said...

ok lah..kamu penyayang!

Ujie said...
This comment has been removed by the author.
shera haifa said...

kalau yg xbela binatang tu xpnyayang laa.. adess..

Aini Azman said...

wa...comel giler......

iz said...

ak bela binatang...
sekor kucing..
tapi x penyayang pon?
ganas, serta menyeramkan..

zakirul rahim said...

honestly..sangat comel rabbit tuh..waarrrgghh!!

Rozuan Ismail said...

ko bli klate ke arnab nih? aku nak jugak lah

Iffah Afeefah said...

Nk kate ko caring la ni?

~Nana BamBam~ said...

caring ke? huhu

nak bela jugak renab tuh..chumell bebenoo!

ijA said...

comel je..kucing pun comel..btul ke caring..wahhh

KaK LimAh Si SupiR said...

pappu..comeyyyy :P

- abdul hadi abdul muti - said...

comel kot. huhu

blog-tips-kurus said...

mamalia itu memang comel. mamalia kan??

si tuannya kira boleh diharap le. bukan senang bela benda hidup..

gadis oren said...

comelnyer3x !

AININ SURAYA said...

PAPPU !! comel momel nye . dah macam pikacu pulak . mane nak cari renab cengini ye ?

eLLa n aLia said...

memang penyayang siot.. lainlah klau bela buaya atau dinosour.. dari mana dapat gmbar2 arnab ni.. eeee.. rasa geram sangat nak pegang...

Paradise Gal said...

da tengok da pappu ni dari semalam. comel memang diakui, tp mcm tuanya tu.. hehe.. mcm tak bape nak yakin je. :P

kiera'sakura said...

haishhhh nk jer aku picit2 renab tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved