wordless wed:::Kalau orang kenakan kita, kita kenakan dia balik






bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

biela bell said...

biasanya bila org kenakan kita balik mesti double2 kaw2 kena punyer.HAHAH

diana said...

boleh ye buat gitu...??
heheh

Mr.Clive said...

hahahahah
nak buat gitu jugak lahhh...
pengsan makcik cleaner kat tempat keje aku ni...kahkahkahakhaa

anyway, weh sy der bagi buku free kepada pengunjung blog sy yang bertuah!
setiap bulan kasi free.kalau minat,g la tulis nama buku tu,harga dia janji xmelebihi rm100 and sy akan poskan ke rumah!

Iffah Afeefah said...

aku tak suke buat org

mOon jOhari said...

hahahaha,,,,,

tapi mak selalu pesan ... biar org buat kita, jgn kita buat kat org ...

Natasya Naslin said...

haha =p sengal.. if benda2 lawak leh la knekan balik. if yg serious pnye kes.. berfikir jgk la.. xyah2.. hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

boleh ke jiji?ehehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

kih kih kih, aku slalu kena.. tp slalu buat bodo je.. ;)

azwa amani said...

malas nak kena kan org balik..mcm xde faedah je.. :) huhuhu...

shiema sufian said...

hahahaha, kelakaaar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved