wordless wednesday:::sapa kata jadi cikgu senang..


p/s
tu belum kira cikgu yang jadi warden asrama cam aku ni hah..siap mak apak pesan suruh ketip kuku kaki anak dia lagi..



bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

nanad said...

besar sungguh jasa seorang guru >.<

iz said...

mesti stress tak hingat kan jadi warden..
nak2 budak zaman skrg..
manja tak hengat..

LidiaSuraya said...

hahaha manjeeee gileerrrr

sharifahfatinzulaikha said...

betul la..sapa cakap jadi cikgu senang..arkitek manusia..

najihah sahami said...

waa..cikgu boleh jadi macam2 eh..baru terpikir..hohoho

oo..jiji ni wrden??mesti garang kan?haha

diana said...

tambah2 dengan perangai budak2 sekarang ni kan??jenis tak makan saman punye..-

hara said...

ahahaha.. betol tu.. tq cikgu2!

*bab ketip kuku tu baru pestaim dgr, haha

Iffah Afeefah said...

mmg cikgu tugasnye byk

org y plih jd cikgu sbb cuti byk adelah org pling bodoh

azwa amani said...

huhuh, amani pun cikgu jugak, ermm, memang satu kerjaya yg mencabar, dapat plak area bandar ni hah, poning kepala... tapi amani pecaya, xde anak yg x bleh diajar,..cikgu tu macam-macam ada.. semua dia buat.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved