lagi teruk dari lembu kambing

kucing camne eh dia melintas jalan

lembu nak melintas jalan tak pernah pulak dia tengok kiri kanan..main lalu je ikut suka hati..tapi kekadang kalau jalana sibuk..kete berduyun duyun..takder pulak dia berani nak melintas jalan..


kambing pon lebih kurang macam lembu jugak..tapi dia la ekstrem..sebab dia punya body kecik..dia boleh jugak mencilok cilok..tapi kekadang tu..takder pulak dia nak melintas jalan membabi buta..


TAPI..manusia yang pesen melintas jalan sombo merono..main lalu je..aku rasa lagi teruk dari lembu kambing bebiri dan sebagainya..




bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

abghani said...

biasanya kalau langgar org pemandu yg di salahkan dulu

Izz Faizah said...

hehehe..kononnye dorg ingt kte yg mmandu ni akn brhnti sgra la ble nmpak dorg..haihh!

[WANI_mn] said...

hahaha. kira sama je 2darab5. ;D

Mr feckry said...

tu la manusia...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ada akal pn still tarak guna~ apa punya manusia~

Iffah Afeefah said...

Uik banding ngn hewan lg tu

Cik Pulau said...

mu g tepuh ore ko ji?? huhuu

Rozuan Ismail said...

itulah ada akal x nak guna

Haris Khairuddin said...

setuju sangat - sangat. tapi nanti bila kata lagi buduh dari lembu tau marah lak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved