dapat shoot video klip..

takde kejayaan yang datang bergolek golek dan bergelek gelek didepan mata tanpa ada usaha untuk mendapatkannya..tiada kesenangan yang tiba tiba ada tanpa perlua melalui sedikit pon kesusahan pada mulanya..nak berjaya..nak senang..kena usaha..tu bukan aku yang kata..tapi tu kata kata janji dari TUHAN yang maha kuasa dan tiada baginya sifat memungkiri janji..cuma kita selaku hamba..selayaknya..sentiasa bersangka baik pada tuhan yang menyayangi hambanya..

nak berjaya dalam berblog..perlu ada usaha..tapi dalam usaha..kena ada sistem pengurusan yang betul..usaha usaha jugak..tapi takleh main taram je..tak kira halal haram..tak kira dosa pahala..kalo jenis usaha yang main taram je..berjaya pon membuatkan diri makin jauh dengan ALLAH apa guna??sedangkan hakikatnya..kejayaan tu dari ALLAH..tapi dalam mencapai kejayaan tu..kita hanya makin jauh dari tuhan..tarak guna..jadi nak usaha..biarlah kena pada jalan yang benar...

sumber inspirasi
dan aku..alhamdulillah..usaha dalam bidang shoot shoot gambor ni dah makin menampakkan hasilnya.dan itu janji ALLAH..biarlah apa pon yang berlaku semasa berusaha..jatuh bangun..susah senang..namun kita selaku hamba..yakin dan bersngka baik denganNYA...insyaALLAH..ada salah seorang penyunting filem malaysia akan bertandang ke kelantan dan berkolabrasi bersama aku dan sahabat sehobi aku..bagi menjayakan sebuah bidiyo klip hape hentah..katanya..dia terinspirasi dari gambar gambar yang kitorang shoot...aku senirik yang dok tengok gambar aku pon rasa cam biasa je kalau nak dibandingkan dengan gambar gambar sifu aku..tapi ni lah dinamakan rezeki..yang penting..yakin dengan janji tuhan..Alhamdulillah..



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Anum said...

terbaik

maszmadi said...

alhamdulillah rezeki, nanti leh kut nak berguru ngan jiji lak dalam shoot shoot nieh.. hehe

[sutera kasih] said...

semoga impian jiji tercapai...makin hari makin cantik gambar jiji ambik

kechixx said...

lawa sgt gambar tu;')

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

woahhh.. its a good job! goodluck ngan kolaborasi itu :)

Amirah Adnan said...

pehh..hebakkk bohhh!

cimöt said...

makin otai sekarang...

nurdani said...

syukur alhamdulillah..rezeki kau tu. tumpang gembira

azwa amani said...

go go. chaiyouk...

Cik Pulau said...

sungguh ko neh??
kemahh sep mu..
tupe happy wehhh..
nat bleh la sep mu blanjo aku nt..
ahaksss...
*klu make laju jah aku.. hahhaa*

ain dzaya said...

dah bole buat bissness photografer selo2 camnie..:)

"Moga moga tak jumpa douchebag.".

aziekz said...

honestly ckp...
mmg cantik pic diambil tu,,,jadi2..hEee2



ustaz jiji ada mklumat tak,,apa yang anda faham tentang fahaman sunni dan syiah di malysia..ada bnyak mklumat tp tak faham.manathu ust jiji beri pnrgn mudah..trima aksih..:)

Sunah Sakura said...

alhamdulillah..good job..ni la adik jiji akak..ekekeke

Cik Eliza said...

jealous.. HAHA

Iffah Afeefah said...

Tahniqh ji

tp jgn lsak2 sgt weh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved