ko sapa nak tegur aku

ada orang..takleh  nak terima teguran langsung..tak kira dia orang atas punya oarang.ataupon bawah punya orang..memanjang je merasakan apa je yang dia buat..dia cakap semuanya sohih segala..apa dia bukan manusia ke what???


setinggi mana pon darjat kita..semulia mana pon kita dipandangan manusia..seberlambak mana pon harta yang kita ada..bila jer kita ni dinamakan manusia..kompom kompom akan ada jugak terbuat silapnya..tak kira kecik punya silap..besau lahabau punya silap..secara terang punya silap..sembunyi punya silap..bila dah terbuat silap..bila dah ada yang menegur..takkan la tak boleh nak toleransi menerima teguran tersebut..

tu yang pesen takleh terima teguran...yang pesen dok rasa hujah dia je yang betol..ada jugak..macam macam pesen jugak kan manusia...sebab tu dunia ni meriah..



bukan sekadar omongan kosong

8 comments:

Anum said...

sebagai manusia kita harus menerima pandangan org lain

[sutera kasih] said...

kalau tiada manusia macam tu, tak warna warni la dunia :)

Rozuan Ismail said...

memang ada org jenis mcm ni.keras kepala.

Cik Eliza said...

selfish itu orang.

;)

Shiema Sufian said...

teguran itu tanda Allah sayang pada hambaNya kerana ingin hambaNya selalu berada di jalan yang benar, dan Pujian itu kadang kadang akan membuatkan mereka terleka (:

Hansyirah Takezur said...

tak dapat terima teguran sebab ego.

Iffah Afeefah said...

Ego

bajet bgus

n mmg jenis xley tegor skit
terus nk sentap

Eera Shera said...

kesian org mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved