sakit hati aku..

sekeras batu..shoot by lensa pelangi
ada satu jenis orang..komplen je memanjang..tapi dia habuk pon tarak ada..ini orang..kasi bikin ramai orang sekeliling dia menyammmpahh pon ada..apa hal kasi komplen je reti tapi dia senirik tak der la..

pergi memana..asyik komplen je manjang..semua perkara nak ikut kehendak dia..itu la ini la..hadoi..kalau aku la..kompom kompom dah naik berbulu dah dengan kaum kaum cenggini..mana taknya..kerjanya idak..komplennya melebih lebih pulak.sabor je la..tapi besenye..jenis manusia yang reti komplen tapi kerja tarak ada..memang akan dipulaukan la jawabnya..orang sekeliling pon menyampah..

bila dah kena pulau..dah kena sisih..dah kena tolak ketepi..mula la nak menyentap tak tentu arah..elehhh..ingat masa dio dok komplen-komplen tu orang tak kecik hati ape..ceyt..
tapi yang kena komplen tu.kena cuba pikir positif..sebab mungkin ada jugak betulnya..yer dakk

p/s
lepas baca entry INI...rasanya perlu aku korbankan sedikit duit gaji bulan depan sebab nak photoshoot kat sana..oyeahh...



bukan sekadar omongan kosong

8 comments:

Perindu Arjuna said...

nice <3

[sutera kasih] said...

sabar jiji sabar huhu




ohh nantila add fb awk yaa..nk tgk gmbr2 awk ambekk..

aimie amalina said...

sabah ituuuuuuu
home sementara akuuu
hehhee

kalo nak komplen sgt
dok dlm dunia sendiri
hahaha

Izz Faizah said...

sabar je..manusia mmg byk kerenah.. dr situ kte akn dpt pngalaman.. gudluck.. :)

Anum said...

sabar ek

Tulus Sweet said...

KITE KOMPLAIN SAMA DIA BALIK!

Nora Karim said...

sabar separuh drp iman.... ;)

Iffah Afeefah said...

Erm cantik gamba ko

jauh jln eh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved