kena perlu ada euro 2012

kusut masai berbulu bulu jugak rasanya kepala hotak bila memikirkan esok dah hari ahad dah.kenapa masa begitu pantas berlalu.kenapa esok hari ahad..bukannya sabtu..kenapa esok dah kena start kerja balik..kenapa cuti sekolah bukannya 3 minggu macam bebudak IPG cuti eh??

euro cup baru je start semalam..fulus pon melimpah ruah jugak masyukk..alhamdulillah..duit nuffnang pon baru je sampai.namun kenapa esok dah kena start kerja balik.kenapa semua harus bermula seperti sedia kala.macam mana nak layan euro pukul 2 3 4 pagi..macam mana nak pergi bercuti ke pulau pulau yang indah..dah la masa cuti ni aku tak sempat pon nak pergi bercuti..macam mana ni??

apapon kerja tetap kerja..dan itu menjadi tanggungjawab kita..kalau kena cara..elok je kerja..yang tu jugak akan menjadi saham untuk kita tika mana berada di akhirat sana..ikhlas tu penting.tak kira apa jua halangan semuanya LILLAHi ta'ala..



bukan sekadar omongan kosong

3 comments:

Iffah Afeefah said...

mne ko taw ipg cti lbih sminggu?

Cik Pulau said...

wehh.. duit nuff masuk tu.. blanjo aku.. hahaha

Miss Yaty said...

pergh masyuk nuff ko skrg?
jelez weh..bile nak belanja makan nih...kikiki~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved