##wordless rabu..lahh sangat ## aurat kejantanan





bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Deq's Qienz said...

:)

cik AngguR said...

:) ...

Rai said...

pakai boxer camni aci lah..ada yg jenis nampak lurah tu cam taik je.. ingat lawa kot..buat loya tekak orang je..

Paradise Gal said...

ingat org terpikat ke tengok spender dia... hoishhh

Paradise Gal said...

ingat org terpikat ke tengok spender dia... hoishhh

pena rozie said...

:)

Aqilah Ali said...

lama tak jenguk sini .

dan .


=='

Mya said...

good info.. lama xjenguk sini.

Iffah Afeefah said...

y laki amik tau

Puteri Iqa Izyan said...

baru2 ni aku tengok lelaki tu pakai short paras paha je. TER okay.haha.

tp , siyes ramai laki pandang remeh bende mcm ni.

qasehraihan said...

jiji..saya malu hokayy..hehe

Noraim said...

org lelaki ptt baca ni. heee.

[sutera kasih] said...

lelaki pun kena jaga aurat jgk..

Miss Yaty said...

bukan tak sudi tapi tak kesampaian nak lepak klate lelame...hihi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved