Penangan Ben Ashaari Dibulan Ramadhan


Alhamdulillah..ni penangan entry Ben Ashaari yang semalam la ni..membuatkan gambar kat atas menjadi antara salah satu gambar paling papular di salah satu website tempat taruk gambar..berkat bulan ramadhan la kot..membuktikan bahawa kita rakyat malaysia juga mampu menandingi kehebatan mereka mereka yang berada diluar sana..membuktikan pada kita bahawa hasil karya kita mampu membuka mata mata mereka mereka yang kita dok anggap hebat sangat diluar sana..cuma satu aja yang aku nak kata..usaha dan jangan sesekali putus asa dan putus dari Tuhan yang maha esa..jadikan segala kerja LILLAHI TA'ALA...

terima kaseh sahabat sahabat..

nak tengok antara gambar tu tak.. cer klik  ni..




bukan sekadar omongan kosong

8 comments:

Lulu Caldina said...

gambar ni memang cantik..

nurdani said...

tahniah jiji! semua gambar2 yang kau ambik, memang cantik, penuh kesenian

IBU GEBU said...

lama tenung gambar ni sambil minda memikirkan ...dia ni duduk atas apa ya masa ambik gambar ni, sikit pun tak bergerak air tu, mcm kaca!...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

perghh cntik gambar..

senyumSOYA said...

tahniah ostat ^^

ஜ miss klanika ஜ said...

perghhhh . berbakat org kabor .

[ Yuyu Atiqa ] said...

Alhamdulillah.
tumpang gembira untuk Mr. Jiji ! :)

BEN ASHAARI said...

mmg cantik wooo ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved