baju raya pompuan

raya udah makin mendekat..kompom kompom makcik makcik..omak omak diluar sana dah berterabur kepala hotak dok memikirkan persiapan raya..nak langsir baru..nak sofa baru..tivi baru..katil baru..anak baru.bini baru..suami bari..serba serbi nak bebaru baru lah semuanya..maklom la..setahun sekali menyambut aidilfitri..namun perlu beringat bersederhana itu lebih indah sebenarnya..yer tak..harus bersyukur dengan apa yang ada..berterima kaseh dengan apa yang dikurnia oleh tuhan yang maha kuasa..

dah kata persiapan raya.baju raya pon pon termasuk dalam persiapan raya..dan tahun ni baru la aku sedar..bahawasanya..kaum wanita amat amat cerewet bebeno kalau nak pilih baju..sentap jugak batin kaum lelaki ni hah..ada yang aku tengok..tudung je dah susah nak pilih..nak tudung yang berbelas tone tu hah..tu tak kira lagi memanik yang berbling bling...bab baju pulak..haruslah kena sama dengan kaler tudung..kan kan..senang cakap..memang halus bebeno la jiwa wanita ni..oleh itu para lelaki maskulin haruslah memahami keadaan mereka

baju raya aku???baju raya aku ..tiap tiap tahun diimport khas dari madinah..wakaak..maklom la..member member ramai dok sana..jadi senang senang..mintak deorang belikan je..kan senang tu



bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

SoLy SoLicious said...

untunglah pakai baju raya import...haha

hazanis said...

untung ore tu jugop la baju raya cap madinah..huhu

aimi adilah said...

gilak r.. bju rye import ciot..

selamt hari raye =)

[ Yuyu Atiqa ] said...

Assalamualaikum..
Ambuii.. tu diaa..
baik dio lah baju raya import madinah.. Kito ni mujur ado baju rayo.. haha,..
by the way, betul tu.
Sederhana lebih baik.. :)

cikji said...

amboiii berbelas tone nah haha,
2tone dah cukup sederhana

nuruashia said...

kemah kea tu rayo paka baju import nah dio :P

FarhaNezam said...

orang pompuan memang cerewet siket kalau bab2 baju nih.. minta import dari madinah jelah kan senang hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved