aku dan kotex..

eeiiii kotex nak bagi buffered earning kat abang jiji yue ek..nampak dah berkali kali iklan kotex dok maen tayang kat tepi tepian blog abang jiji ni..pandai ye awak ni cik kotex..menyelit nyelit jejarang...abang jiji ni lelaki ye cik kotexx..bukannya ahmoi....

mentang mentang le aku ade wat entry sal kotex..berkali kali iklan ni muncul..sayang kotex ketat ketat

p/s
yang join sesi geli geli semalam..ini tugas seterusnya..




bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

Iffah Afeefah said...

sengal je ji

hahaha

geli aku nengok

Puteri Iqa Izyan said...

haha. oke lettew~

Kalamhati said...

hehehe jadi abe jiji kotex la pulok pasni..=D!

bersama kak Es said...

nak pakai ke ????????

Qaseh dalia adelia said...

tadi ada gak iklan kotex .. aiyakk ..

Подтверждаю said...

as salam..
wah! promo harta benda kaum hawa.
haha~

guano jadi duta iklan koteks.
haha~

unieMARKS :) said...

ngeh.oke la tuh kan.hahaa

Bella Bell said...

ewwww.. boleh la ko jadi duta kotex lepas ni.. kah~ kah~ kah~


^^

cik AngguR said...

hahahaha dia nk suh try la tu tak pon nk kuarkn produk baru tp nk suh abg jiji try dulu sebelom d lantik jadik duta !

kiera'sakura said...

cm ner klu die nk ambik ko jadi duta kotex ji? hahahah :p

SoLy SoLicious said...

waahh...ade bakat leh jadik duta ni..sungguh sengal la abg jiji ni...heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved