aku....engkau

Buat yang ketinggalan cerita..sila tengok permulaan awal awal cerita dari aku nak kawen dengan kau dan yang halal bagiku.

Hari ni ..aku tak sempat nak sambung cerita ni pepanjang..sebab lepas aku kena pi shoot majlis bertandang..so aku sambung pendek pendek je la..memang cerita aku dan pelangi ni..aku nak abadikan dalam blog aku dah lama dah..tapi bila di fikirkan dah makin dekat dengan tarikhnya..so aku fikir aku nak tulis la jugak..cerita ni maybe tak akan ada endingnya..aku tulis bukan untuk menunjuk nunjuk.tapi dah ni blog aku..aku nak abadikan dalam ni..at least nanti kalau menyempatnye aku ada cicit..deorang boleh jugak baca blog neslo ni hah..tak gitu cik pelangiku tomey2..

okeh sambung cerita..dah bila pakteh dan teh dia nak kasitau ma abah..so aku redho je la dengan apa pon keputusannya..tapi dalam redha ada pengharapan pada yang maha kuasa..last last alhamdulillah..parent dia pon terima proposal aku dengan adanya..bila dah ikhlas..tak payah nak tunjuk sangat..orang akan dapat rasa keihlasan kita dengan otometiknya..tak gitu..eceyhh..so macam mana hubungan aku dengan pelangi lepas tu..hubungan kitorang still macam biasa..tapi super duper sepesel la sikit..mau tak spesel..sumone yang aku nak wat bini ni oit..tapi kitorang tak biasa cakap lembut lembut macam kapel kapel lain buat..so kitorang bincang..buat macam dulu dulu je la.

cakap takder a nak guna awak saya..biasa dok guna aku engkau..pas tu..takder la nak bergeli geli sangat..dah dulu dulu kitorang kan just kawan rapat..so paham paham la kan..then..sampai la satu ketika..mama si pelangi ni ada gitau pelangi..kenapa kasar sangat cakap ngan aku..haaaa sudahhhhhhh....so..adakah lepas ditegur dari mama si pelangi tu kitorang akan berubah jadi macam lembut lembut gitu..atau kitorang just berlakon masa depan famili je??? 

lepas aku balik dari shoot bertandang ni aku sambung..sekali dengan bagitau..camno kitorang date..ingat aku ni tak dating ke???



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

Unknown said...

hahaha..cehh...ayat...ok..tak sabar tunggu ko sambung story ko...

aDisH.sHidA said...

SENYUM JE BILA BACA....SABO JE LA...

CPT SAMBUNG

cimöt said...

jiji pegi detim..weeeewiiiitttt

Faaeinz said...

wah... tak lama lagi dah ji..

jangan lupa jemput weh.. mana tau de rezeki aku nak turun klate nanti..

~seronok gak baca cerita orang nak kawen ni kan.. haha..

Unknown said...

citer deting yang nak tau sangt tu,..heheh

nurdani said...

kekok le tu.hehe. nanti otomatik le ko dengan pelangi bergeli2. hehe

Cik Pulau said...

nok sukko wehh plop baco cerito mu ni ji. haha

Kira Sakura said...

ececece. sambung le lekaih.

bagi aku x salah nak letak dalam blog pun cite kau tue. mcm aku la jugak. nak nulis diari nak abadikan cite malas menaip jugak yang rajin. nt time2 lepaking berdua boleh jugak bukak entry baca tue sesama lepas dah nikah hihi

FYDA said...

awat citenye pendek ustaz jiji! heeee

cik Anggur said...

lambat bebenau nk tau kesudahan nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved